Merhaba hem özelden olsun hem de başka uygulamalardan bir kaç soru geldi.
Onları cevaplamak istiyorum hem de kendimi tanıtmak. Çünkü benim zihniyetim, yazarı tanımadığın sürece kitaba ısınamazsın. Dedim ya benim düşüncem bu!
Neyse hadi başlayalım!!!
Kaç yaşındasın :16 bitti 17'ye giricem.
Burcun: Akrep ve Burcumun özelliklerinin hepsini taşırım.
Kitapların ile ilgili düşüncelerim : Tabi ki de bütün kitaplarımı seviyorum. Ama özellikle Yağmur kokan sözler kitabımda ben varım. Daha doğrusu benim düşünceli içimi döktüğüm kitap. Küçük Prens kitabım benim için çok keyifli bir kitap ama şu aralar pek ilham gelmiyor.
Aaaaa!!! Bu arada sürprizim de var! eğlenceli şen şakrak tarafımı Pamuk Prenses kitabıma dökücem . Ve masallar serisi 1 ve 2 yayında olacak ama daha Pamuk Prenses için hazır değilim.
İnstagram adım biyografimde.
Hangi bölümü okuyorsun? : Açıktan psikoloji bölümünü okuyup psikiyatrist olucam inş. Ama daha lise sona bile başlamadık. Bi de hafızlık eğitimi alıyorum .
En sevdiğin hayvan : köpekler.
En sevdiğin yemek :tavuk olan her şey
En sevdiğin şarkı : yine bana haram geceler "benim için anlamı çok değerli"
En sevdiğin özelliğin: hmmm. Galiba insanlara çabuk güvenmemem. Aslında hemen kaynaşırım sempatik biri olduğumu söylerler ama işte pek fazla kişide sırrım bulunmaz.
En sevmediğin özelliğin :Kinciliğim.
En sevdiğin renk :bordo ve hardal sarısı.
Gitmek istediğin ülke şehir? : ülke derseniz tabi ki Medine. Şehir ise gitmediğim Şanlıurfa gibi doğuya gitmek istiyorum.
Deniz mi? Orman mı? Yağmur mu? Yoksa kumsal mı? : Kabul zor bi soru. Ben her zaman ormandan yanayım bilmiyorum ama yeşilliği o ormanda ki atraksiyonu kokusunu seviyorum . Kumsalda ki ateş bi de 😀
İsmin? : Bu soruyu okurken baya hönkürdüm. İsmim Rabia ama bana herkes Kelebek diyor. Ağzımı toplayamıyorum hala gülüyorum.
Takım? : Galatasaray. Ölümüne.
Bence bu kadar yeterli. Ne dersiniz? Sizi duyamıyom ki boşuna demeyin.
Kjlkjljj hadi sizleri seviyorum.Hep mutlu şiirli huzurlu kalın 👋
Bi de voteleyen elleriniz dert görmesin, şuradan vote verin, 👉👆👇👈👎👎
Görüşmek üzere 💖💖🙊🙊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yağmur kokan sözler..
Poetryİçtenlik ile yazılanlara mı denir söz? Yoksa içten yazılmayacak kadar derin düşüncelere mi denir? Yağmur mu kokmalı bi söz? Yoksa göz yaşını mı anlatmalı? Sadece uzaktakine mi yazılır şiir? Yoksa yakınında olan vuslata mı? Keyifli okumalar...