December 24-25-26

24.

Karácsony első napja.

Apával megbeszéltük hogy nem veszünk egymásnak ajándékot. Úgy hogy nincs ajándék de én Virágnak vettem egy ajándékot. Pontosan rajzos cuccokat. Festék ceruza olajkréta... Meg ilyen egy ilyenbe csomagoltam be:

És felhívtam Virágot hogy otthon vannak-e

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

És felhívtam Virágot hogy otthon vannak-e.
-Hali
-Szia otthon vagytok-kérdeztem.
-Igen. Miért-kérdezte.
-Át ugrok most ha nem baj-mondtam.
-Nem gyere nyugodtan a mondta.
-Oké szia-és letettem.
-Apu átmegyek Virágékhoz odaadom az ajándékom.-mondtam.
-Persze szia-köszönt el. Ahogy kiléptem az ajtón megütött a hideg levegő. Ezért gyorsítottam a tempőn ne hogy szét fagyak. Mikor oda értem Virág várt a kapuban.
-Szia-köszöntem.
-Szia gyere be-tességelt be.
Mikor beértünk a házba egy szó se jött ki a számon. Nagyon szépen gél volt díszítve.
-Wow-csak ennyi jött ki a számból.
-Igaz amikor mi is hazaértünk ennyit tudtunk kinyögni-jött oda az anyukája.
-Jó napot hát ez tényleg gyönyörű. Na de most Vurág tessék az ajándékod tőlem-mondtam. Oda adtam neki és elkezdte izgatottan kibontani. Ahogy meglátta s rajz cuccokat a nyakamba ugrott szó szerint. Miután feltápázkodtunk még egy kicsit beszélgetünk Virággal. És utána indultam haza. Mikor odaértem apát nem találtam sehol megcsörgettem harmadik csörgésre fel is vette fel.
-Szia hol vagy-kérdeztem.
-Kanadába intézek jegyet a nagyiékhoz-mondta.
-Mi ez nagyon jó huh mikor indulunk -kérdeztem.
-Holnap 13 órakor-mondta.
-Wááá gyere haza és rád fogok ugrani és addig pakolok be-mondram. Apa csak motyogot egy olyat hogy nagyon várom. És elköszöntünk egymástól. Én egy ilyen bőröndbe pakoltam be pár ruhát.  És kész.

Apa akkor ért haza amikor már bepakoltam. Ő is elkezdett bepakolni. Én addig kérdezgetem őt. Pl. Mikor megyunk ki a reptére? Nagyiékkal ezt megbeszélte-e? .... Ilyenekel fárasztottam őt. Majd vacsoráztunk és mentünk aludni.

Kb 10 órakor költött apa higy fél órám van elkészülni utána megyünk a reptére. Hát a ruhám egy ilyen volt.

A hajamat kiengedve hagytam

A hajamat kiengedve hagytam. Kevesebb mint fél óra alatt elkészültem ez szerintem ez már rekord.  Na mindegy.  Apa hívott egy taxit ami kivitt minket a repülőtérre és olyan 20 percet kellet várni és felszálltunk a repülőre.  Mivel én még nem reggeliztem ezért a gépen fogyasztottam el az ottani kaját.  És utána képszakadás gondolom aludtam mert apa ébreszgetett engem.  Úgy mindjárt leszálunk és beszélhetek angolul mert ő nem nagyon tudd taxit hívni mondtam oké. Gyorsan felhívtam a taxi szolgálatott hogy a repülőtérre kérünk egyet. Olyan 10 perc mulva meg is jött mondtok a címet és kb félórát utaztunk. Mire oda értünk egy nagyon szép ház fogadott minket mint mondtam 10 évesen voltam ott utoljára. Ki szálltunk a taxi-ból majd kifizetük. Majd becsöngetünk és a nagyi nyitott ajtót nagyon örült nekunk megölelt majd nagyapát és kihívta.
-Gyertek beljebb és mondunk valamit-mondta nagyapa.  Mi kíváncsian néztünk nagyira aki intet hogy gyertek be. Bementünk és wow úristen ez nagyon modern ház. Leültünk az egy kanapéra.
-Szóval az a nagy hírünk hogy eladjuk ezt a szép nagy házat és már meg is van hogy hova költözünk-mondta nagyi mi kíváncsian néztünk rá.
-New York -ba költözön egy diplomata család mellé. A ház kicsit kisebb ennél de van kerti medencéje-fejezte be nagypapa.
-Én kijövök nyáron az tuti de nagyi az nem baj ha itt kel majd felvenni a dalokat-kérdeztem tőle.
-Nem-mondta nyugodtan utána....

Folytatás kövi részben...

Reni mint menő///SzünetelveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang