Ve službách války - Vstříc peklu

10 1 0
                                    

15.červenec 1944

Dnes ráno jsme se museli přesunout. Zabalili jsme vše potřebné a vyrazili jsme k moři kde na nás čekala lod. Nejdříve najely tanky s jejich osádkami a pár střeleckých týmů. Pak jsme se nalodili my. Plavit se budeme asi 6 dní. Naše cesta bude bezpečná až na zátoku lebek. Tím se dá rychle dostat na pevninu. Má to ale jeden problém. Všudepřítomnost německých ponorek. Hlídkujících, ozbrojených německý lodí a luftwaffe bude značný problém na naší cestě.O tomto místě panuje legenda. Legenda o flotile 20 lodí a 40 letadel. Měl to být jen přesun jako každý jiný ale zvrtlo se to. Spojenci zahlédli jednu hlídkující německou lod. Byla přeci jen jedna a tak si to k ní namířili. Už byli dost blízko najednou se mlha rozplynula a za jednou lodí se odkryli desítky a desítky lodí a asi stovka letadel. Dostali se do těžké palby Němci potopili jednu lod po druhé sestřelili všechna letadla zabili každého muže tím nejbrutálnějším způsobem jaký je zrovna napadl. Bylo to strašné. Tam nebojovali lidé ale stroje. Byli bez milosti, bez slitování, skoro až měli radost za každého koho mohli zabít. Byli to vojáci Waffen-SS. Hitlerovi vojáci. Nacističtí vojáci. Byla to jedna z nejkrvelačnějších bitev kterou spojenci prohráli s ohromnými ztrátami na životech. Ale my musíme jet tudy protože jinak by jsme to nestihli a to by byl velký problém.

18.červenec 1944

Jsme na cestě 3 dny. Vše proběhlo v klidu a nikomu se nic nestalo. Ale zítra pojedeme do zátoky. Pár lidí se zhroutilo, ale všichni se bojíme jako nikdy dříve. Jet na místo s takhle děsivou minulostí a kde zemřelo tolik lidí není pro každého. Na tyto situace se nedá připravit. A když ta situace přijde je jen na vás jak se zachováte.

Druhá světová válkaWhere stories live. Discover now