פרק 7

373 5 2
                                    

"מה זה אדוארד?!?!?!???" פתאום מופיע קול שמפוצץ את הבועה שאני נמצא בא "מה את רוצה?"
"מה אתה עושה??" שאל אותי קול המלאך שלה "כלום" היא לקחה את הסיגרייה שביד שלי כיבתה אותה ומשכה אותי ללכת איתה אליה הביתה ו...
________________________

~נק' מבט אדוארד~

וכל הדרך אני אומר לה תעזבי אותי והיא פשוט ממשיכה למשוך אותי כמובן שבשנייה אני יכול לעצור אותה אבל אולי אני לא רוצה?
מפה לשם ממשיכות המחשבות ואנחנו כבר במעלית בוהים אחד בשני בשתיקה מביכה..
עוד דקה ועוד דקה ועוד דקה והנה העצירה של המעלית המבשרת את בואנו לביתה.
היא שלפה את המפתח מהתיק ופתחה בזריזות את הדלת מושכת אותי מהג'קט לכיוון הכיסא מפעילה כל כך הרבה כח כדי להצליח גיחוך קטן עם חיוך עלה על פניי מהמחשבה הזאת "מה?" עניתי לה "חח לא משנה עזבי" "טוב אדוארד דיי מה עובר עלייך מה זה עישנת לפחות 300 סיגריות והתחלת לישתות בכמויות הריח נוטף ממך למרות שאתה שם בושם ומטפח את עצמך זה כבר נהיה הריח שלך בקבוע..תפסיק עם זה..." עניתי לה "אל תחליטי עליי דיי כבר תשחררי אני בן 18 ואת בת כמה?15? מי את שתחליטי עליי?"   "היי תהיתי באמת איפה אדוארד המניאק שמדבר אליי מגעיל או מתעלם ממני" המילים יצאו ממני בלי כוונה לא התכוונתי להיות דפוק שוב.
היא קמה לסלון ישבה בחוסר נוחות והדליקה את הטלוויזיה, בנתיים אני במטבח שובר את הראש שלי איך אני מתקן את זה עכשיו..בכל זאת היא חברה של המשפחה..
אזרתי אומץ קמתי מהכיסא במטבח והלכתי לאט לכיוון שלה היא התעלמה,התיישבתי לידה והיא קמה לספה השנייה מראה שום דבר חוץ מפנים אטומות וחסרות רגש קמתי מהספה והתיישבתי לידה היא שוב פעם קמה לספה השנייה ושוב קמתי והתיישבתי לידה היא באה לקום אבל הושבתי אותה בחזרה ואמרתי לה "אני יודע שאני מטומטם ואני יודע שאני אדיוט ואני לא יכול לאבד אותך הרי מי תעשה לי נעימי בשיער אם לא את?" היא גיכחה ואמרה "אני מוכנה לעשות לך נעימי אם תפחית במכות שלך"      "אז יש לנו דיל" שמתי עליה את הראש והתפנקתי לי...

~נק' מבט עומר~

הוא שם עליי את הראש שלו עשיתי לו נעימי והוא נרדם....חח כל כך יפה וחמוד שהוא ישן.. אבל רק כשהוא ישן... אני סיימתי את הסרט שלי והבנתי שאני לא יכולה לקום לאכול משהו ואני צריכה להמשיך לראות סדרות מפה לשם ראיתי 2 פרקים של חברות ואז נירדמתי...

-השעה בערך 18:00-

הרגשתי שאדוארד כבר לא עליי והרחתי ריח מדהים של פנקייקים וקפה..איזה חמוד הוא הכין לאכול..
המשכתי להתפנק בספה עם עיניים סגורות שומעת צעדים מתקרבים אליי הוא רוכן אליי ברמה שיכולתי לשמוע את הנשימה שלו מלטף אותי ואומר לי "עומר קטנהשלי קומי הכנתי פנקייקים"..לא הגבתי לו והוא אמר "אני יודע שאת ערה והתעוררת בגלל הריח כמה קטנה ככה שמנה" המשכתי להתפנק בליטופים שלו כשהוא רוכן מעליי הוא נשק לי במצח ופתאום הליטופים הפסיקו עוד לא הספקתי לפתוח את עיניי ופתאום אני באוויר מורמת בקלות על ידיו הוא הרים אותי בצורה שאני מחבקת אותו עם רגליי ואני מניחה עליו את ראשי הרגשתי את הקוביות והגוף היפה שלו כי הוא היה חשוף כל כך יפה... הוא מתכופף לעבר הכיסא כדי שאני ארד ממנו ואשב לאכול ואני פשוט נתלת עליו הוא הוא גיחך ואמר לי "עומר רדיי יש לי עוד נגלה של פנקייקים להכין זה נשרף על המחבת;בנתיים תלכי לצחצח שיניים"
עניתי לו "אופפ אם אני חייבת " והלכתי ציחצחתי שיניים והלכתי בשקט לכיוון המטבח מסתכלת עליו חסר חולצה עם המגבת תלויה על כתפו והוא כל כך מרוכז בהכנה, התקדמתי בשקט בלי שהוא יבחין וחיבקתי אותו מאחור ואמרתי לו תודה חיימשלי ונשקתי לו בגב.

~נק' מבט אדוארד~

היא ירדה ממני והלכה לצחצח חשבתי על מה שקרה לפני כמה שניות וגיחכתי עם פרצוף ג'וקר על הפנים תוך כדי הכנת הפנקייקים..
פתאום אני מרגיש שני זרועות קטנות מחבקות אותי מנסות כמה שיותר חזק ללא הצלחה ונשיקה הקטנה ונעימה בגבי,המגע שלה מחרפן אותי.
הייתי עם מיליון בנות שכבתי עם טונה של בנות יש לי מלא ידידות+ ואף אחת לא גורמת לי להתרגש ממגע כמו שאני מתרגש משלה כיביתי את הגז תוך כדי שהיא מחבקת אותי הסתובבתי אליה ככה שאנחנו פנים מול פנים..אני מסתכל עליה מלמעלה שם את ידי על צווארה וביד השניה מרומם אותה לכיוון השפתיים שלי רוכן אליה באיטיות יכול לשמוע את הנשימה שלה כבר אבל שנינו קלטנו שמה שהולך כאן הוא לא בסדר שנינו נרתענו אחורה "וואי תקשיבי נראה לי יצאו פנקייקים טובים" אמרתי כדי לשבור את הקרח ולשנות את הנושא "כן באמת נראה טוב" "דקה אני מכין לך קפה כמו שאת אוהבת" "תודה חיימש" פה היא עצרה ותיקנה לה "אדוארד" התיישבנו אכלנו שנינו מובכים בעודי בלי חולצה האווירה הייתה מוזרה ומביכה.
סיימנו לאכול לפני שהיא הספיקה לקום ולסדר הושבתי אותה ואמרתי לה "תני לי" סידרתי הכל שמתי חולצה בכוונה ללכת אמרתי לה ביי והיא באה להביא לי חיבוק ואני באתי לנשק אותך בלחי חוסר תיאום שהוביל לסיטואציה מביכה מפה לשם הבאתי לה חיבוק תפסתי את הלחיים שלה כשאנחנו עדיין צמודים אחד לשני לא רוצים לשחרר נשקתי לה במצח ולחשתי לה באוזן ביי קטנהשלי..

~נק' מבט עומר~

וואי זה היה ממש ממש מביך עוד שנייה התנשקנו וזאת טעות שנינו חתכנו,ואז הוא אמר לי "דקה אני מכין לך קפה כמו שאת אוהבת" איזה חמוד , הוא התיישב ולא אמרתי מילה פשוט הייתי שקועה בלחשוב....סיימנו לאכול באתי לסדר אבל הוא הושיב אותי ואמר לי "תני לי" הוא יכול להיות ממש חמוד כשבא לו.
המצב הולך ונהיה יותר מביך בחוסר תיאום שלנו אבל התאשתנו מהר הוא חיבק אותי ואז התנתק ותפס לי בלחיים בעודנו צמודים נשק לי במצח ואמר לי ביי קטנה שלי....התנתקנו הוא יצא סגרתי אחריו את הדלת והחלקתי בחיוך מטורף עד וישבתי על הריצפה במין התרגשות מטורפת...
היי בנות אני יודעת שלא כתבתי מלא זמן אבל אני מתחילה לחזור לכתוב בשותף אולי עוד היום אני אעלה עוד פרק ביי מקווה שתהנו😙😙😙

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 16, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Their different love storyWhere stories live. Discover now