-נק' מבט אדוארד-
השעה עכשיו 21:00 קבענו ל-22:30 הלכתי לאמא שלי פשוט קבעתי לה עובדה "אמא אני יוצא בעשר" הולך לפני שהיה לה זמן להגיב.
בנתיים הטענתי את הבוקסה התארגנתי קצת ג'ל קצת בושם בקטנה כי אני כבר לבוש לא החלפתי בגדים מאז שחזרנו מעומר... "וואי דיי אדוארד תפסיק כבר להכניס אותה למחשבות כל הזמן!"
אמרתי לעצמי..מהר מאוד הגיע השעה 22:20...
שלו התקשר ואמר "אחי אני למטה בוא" עניתי לו "יורד" וניסיתי להתנתק מהמחשבות הסתכלתי פעם אחרונה במראה ממלמל "היום אני לא אתן לה לחדור למחשבותיי" יוצא מהבית, נכנס לאוטו כמובן נותן חיבוק של אחים לשלו קצת דיבורים...
נכנסנו לבית של מתן (אחד מהחבורה) מריחים את הצייסרים שמוכנים על השולחן , בירות , וואן גוך בכל הטעמים, חטיפים קינוחים בקיצור מתן השקיע..
אני בנתיים עובר אומר שלום לכולם,הסיבה שהם לא התחילו היא מכיוון שאיך אפשר להתחיל בלי המוזיקה? אני אוהב לייבש אותם להגיע באיחור של 10 עד 15 דקות כי הם יחכו😅👌.
התחלנו עם המוזיקה השעה כבר 1:00 שתינו הרבה בעיקר אני , אבל משום מה כל מה שהתרכזתי בו זה מה עובר עליה?! היא תמיד חייכנית מצחיקה חמה קטנטונת כזאת יפייה למה היא ככה? ועוד אליי?
מהר מאוד לקחתי בירה ויצאתי למרפסת יושב שם קולט קופסאת סיגריות מתפתה לקחת אחת בכללי אני לא אוהב את זה אבל בכל זאת לקחתי שאכטה... שלוק...שאכטה...שלוק... ככה סיגרייה ועוד סיגרייה עד שגמרתי את כל הבקבוק ניפצתי אותו בייאוש על הריצפה מבין חלקית מה אני עושה תוך כדי ששלו נכנס ומבין את הסיטואציה אני עובר למצב ישיבה ביאוש דרך עמידה על 4 ועבירה למצב ישיבה מזרחית מייבב לשלו...
שלו התיישב ליידי נותן לי להזיל דמעת יאוש משהו שלא קורה בדרך כלל אבל באמת שנפגעתי מילדה קטנה ומושפעת? שלו קוטע את מחשבותיי בכך שאומר "אדוארד מה קרה? בחיים לא ראיתי אותך ככה ואני יודע שאתה חצי צלול אז תענה ואל תתחמק" "היא משגעת אותי" עניתי "למה היא מתעלמת?" הוספתי "מה קרה? אני לא מבין רגע אחד היא פשוט מושלמת ורגע אחר היא פשוט קרירה ומתעלמת" שלו כמובן לא יודע שום דבר החסרתי בפרטים..בהרבה פרטים.. הוא הבין שלא ממש בוער לי לתת לו יותר מידע מזה הוא פשוט ענה לי "אחי, אם זה מדכא אותך כניראה היא מאוד חשובה לך.. כדאי לך לחשוב מה לא עשית כמו שצריך תחזור אחורה להכל ותחשוב טוב אדיוט מה עשית שפוצץ הכל.."
נשארנו בפוזיציה הזו כאשר שלו הבין משהו שדי הופתעתי בו אנחנו חברים טובים שנים אבל אני לא בוכה ליד אנשים אם אני בכלל בוכה... אני מציג לאנשים דמות חזקה שלא נשברת ועכשיו כל מה שבא לי זה לשכב במיטה שלי ולחשוב ובאמת אני לכ מבין למה זה לא שאני מאוהב בה או משהו היא רק התעלמה ממני מה שאני עושה לה כל הזמן בבית ספר. ולקחתי קשה? שיט! ככה היא הגיבה כל פעם שהתעלמתי ממנה?! אם כן אני אדיוט אחד גדול!מה עובר לי בראש אני לא מבין?!? אני פשוט חתיכת אדיוט.-השעה 2:30-
שלו הסיע אותי הביתה הכניס אותי בשקט השכיב אותי במיטה הוריד לי נעליים כיסה אותי , כדי שאמא שלי לא תדאג והלך הביתה.
נרדמתי ישר עם כל האלכוהול הזה איך אפשר להשאר ערים...^רינג שעון מעורר^
"יאווו" צעקתי כשמתפוצץ לי הראש , "כבר 7:00? הלכתי לישון לפני 5 דק' "
הסתכלתי על החדר שלי על הנעליים בוםםםם!!!......
בשביל לדעת מה קרה תצטרכו לחכות לפרק הבא😀👌
YOU ARE READING
Their different love story
Genç Kurguשנים של הכרות ,הפרש הגילאיים בניהם גדול, והסיפור מתחיל בגלל הכרות בין חברים ביסודי שהוביל לעומר (הדמות הראשית) נשמע לכם מופרח נשמע כמו כל סיפור בוואטפד אבל ברגע שתקראו תבינו שהסיפור הזה שונה כל אהבה הזאת של 2 אנשים שלא מודעים בכלל אחד לשני אפילו בחי...