ZOMBİ İSTİLASI:BAŞLANGIÇ (1.Sezon 4.Bölüm)

159 6 0
                                    

Ashley apartmandan çıktı ve sokakta kaçmaya başladı.Peşindeki sürü iyice arttı.Şu an onu tam olarak 18 tane zombi takip ediyordu.Ashley'in tek başına o sürüyle başa çıkması imkansızdı.Luiz,Paul ve Sarah hemen mühimmatlarını hazırlayıp Ashley'in peşine düştüler.Sokağa çıktıklarında ne zombi sürüsü vardı ne de Ashley.Grup onu aramak için dağıldı.Luiz ''Ben aşağı tarafa gidecem.Siz yukarı gidin.'' dedi.Paul ''Ya birbirimizle nasıl iletişime nasıl geçeceğiz?''dedi.Luiz haklısın diyerek hemen apartmana daldı.Merdivenleri ikişer üçer çıkarak hemen evden telsizleri aldı.Kan ter içinde aşağı indi ve telsizleri verdi.''Zombi sürüsü ya da Ashley'i gören hemen telsizden yer konum bildirecek''dedi.Ve grup aramak için dağıldı.Ashley kaçmaya devam ediyordu.Evden yeterince uzaklaşmıştı.Kaçarken hemen silahını çıkardı.Arkasını döndü iki zombiyi hakladı ve kaçmaya devam etti.Ashley ''İMDAT!''diye bağırmaya korkuyordu çünkü bu ses daha fazla zombiyi buraya çekebilirdi.Ashley artık yeterince yoruldu.İçinden ''Sanırım buraya kadar''dedi.Tam bunu derken bi el silah sesi duyuldu.Ardından 2-3 zombiler teker teker ölmeye başlıyordu.Ashley silah seslerini duyunca hemen kendi tabancasını çıkardı birkaçınıda kendisi öldürdü.Ve peşindeki bütün zombileri temizledi.Ama bu silah sesi nereden gelmişti?.Etrafına bakındı ve yanındaki binanın çatısında bir adam gördü.Adama ''Hey!''diye bağırdı.Adam gözden kayboldu.Burada bu kadar aksiyon yaşanırken Luiz,Paul ve Sarah hala aramaya devam ediyordu.Çatıdaki adam Ashley'in yanına geldi.Ashley bu zenci adamı görünce ürkerek silahını adamın üzerine yöneltti.''Sen kimsin? Bana sakın zarar vermeye kalkışma!'' dedi.Adam ise ''Sana zarar vermeye kalkışçak olsaydım o kadar zombiyi haklamak için kendimi yormazdım''dedi.Ashley silahını indirerek ''Haklısın.Afedersin.Sanırım bu yaşadığımdan biraz korktum o yüzden ne dediğimi bilmiyorum''dedi.O sırada adam sırt çantasından AWP'sini çıkarıp (Sniper)mermileri yeniledi.Ashley ''Zombileri o tüfeklemi hakladın''dedi.Adam ise ''Evet bu bir AWP halk genellikle Sniper der''Ashley ''Evet bu tüfeği biliyorum.Bunda ustalaşmış olmalısın dedi''Adam öyle sayılır dedi.Ashley ''Sahi senin adın ne ?'' dedi.Adam ''Anderson''dedi.Ashley ''Nerede yaşıyosun?''dedi.Adam ise ''Çatılarda ya da yüksek yerlerde.Zombilerin bana ulaşamayacağı ama benim onlara rahatça ulaşabileceğim yerlerde.''dedi.Binaya tekrar girerken Ashley ona seslendi.''Anderson bizimle yaşamaya ne dersin?''

ZOMBİ İSTİLASI:BAŞLANGIÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin