ZOMBİ İSTİLASI:BAŞLANGIÇ (1.Sezon 6.Bölüm)

170 8 0
                                    

Grup sokakta o kadar zombiyi görünce şaşırdığı kadarda korktu.Bu zombileri burdan yok etmenin bir yolu olmalıydı.Fakat artık saat çok geç oldu ve herkesin üstüne bir yorgunluk çöktü.Herkes işbirliğiyle kapının önüne ağır eşyalar koyup derin bir uykuya daldılar.Sabah olmuştu.İlk uyanan Anderson oldu.Sokaktaki zombi sayısının çok olmasada azaldığını gördü.Anderson mutfaktayken dolapta torpil gördü.Aklına bir fikir gelmişti.Hemen bağırarak ''Çocuklar uyanın aklıma bi fikir geldi''dedi.Luiz''Neymiş o fikir?''dedi.Anderson''Dolapları karıştırırken şans eseri torpilleri gördüm.Bu aptal yaratıklar sese geliyor.Torpili yakıp burdan uzak bir bölgede patlatcaz.Zombiler oraya gidince bizden bir grup hemen biraz uzaktaki alışveriş merkezine gidecek.Orası büyük ihtimal işgal edilmiştir.Ordan gerekli malzemeleri alacak.''dedi.Paul''Ya alışveriş merkezine giden grup geri döndüğünde zombilerde sokağa dönmüş olursa?''dedi.Anderson''Merak etme onuda düşündüm.Telsizlerden grup döneceği zaman haber verecek.Burada kalan kişiler ise sokakta zombiler varsa bir torpil daha fırlatacak.Zombiler oraya giderken grup hızlı bir şekilde apartmana girecek''dedi.Ashley''Gayet mantıklı bir plan.''diyerek güldü.Grup elindeki yiyeceklerle güzel bir kahvaltı etti.Kahvaltı esnasında alışveriş merkezine gidecek grup Luiz,Paul ve Sarah olarak belirlendi.Ashley ve Anderson evden etrafı gözleyeceklerdi.Luiz,Paul ve Sarah hemen yola koyuldu.Alışveriş merkezine vardılar.İçerisi ölü insan ve zombi doluydu.Sadece girişte en az 10 zombi vardı.Grup cesaretini toplayarak içeri daldı.Sarah,Kara Baltasını çıkardı.Luiz ve Paul'da bıçaklarını çıkardı.Sarah Kara Balta'yla 5 zombi hakladı.Luiz ve Paul diğer zombileri halleti.İçeri girdiler.Sarah içecek,Luiz ve Paul ise yiyecek toplamaya başladı.Tam çıkacakları sırada kapının önünde 30-35 tane zombiyi görünce şok oldular.3 kişi bu kadar zombiyi haklamak çok zor olurdu.Destek lazımdı.Şu an burada seslerini duyacak biri yoktu.Luiz hemen telsize sarılarak''Anderson,Ashley ordamısınız! Anderson Ashley ordamısınız! Cevap verin kırmızı alarm!''dedi.Fakat cevap yoktu.Çünkü Anderson ve Ashley telsizlerini diğer odada unutmuşlardı.Anderson ve Ashley telsizin yanında olmadıklarını farkedip alışveriş merkezindeki gruba yardım edebilecekmi? Luiz,Paul ve Sarah direnebileceklermi?

6.BÖLÜM SONU!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 26, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ZOMBİ İSTİLASI:BAŞLANGIÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin