ZOMBİ İSTİLASI:BAŞLANGIÇ (1.Sezon 3.Bölüm)

196 6 0
                                    

Grup hala şok içindeydi.Kapıdan gelen sesin şiddeti iyice yükseldi.Hemen gerekli mühimmatları topladılar.Sarah en önemli silahı olan ''Kara Balta''yı aldı.Bu kapkara ve ucu çok sivri olan balta Sarah'ın en iyi kullandığı silahıydı.Luiz aceleyle hemen mutfağa gidip çok büyük bir bıçak aldı.Ashley ise eline tabancasını aldı.Hemen aralarında planı kurdular.Zombiler kapının dibinde olduğu için Paul kapıyı hemen açacak.Düşündükleri gibi olursa zombiler bir anda yere düşecek ve grup onları hemen öldürecekti.Paul hemen kapıyı açıp kapının arkasına geçti.2 zombi yere düştü.Fakat arkalarındaki 3 zombi sapa sağlam ayaktaydı.Grup iyice tedirgin oldu.Sarah hemen Kara Balta'yla yerdeki 2 zombiyi öldürdü.Tabii her yer kan içindeydi.Diğer zombiler üstlerine doğru geliyorlardı.Luiz,Ashley ve Sarah,Paul'a 'geliyorlar!' işareti yaptı.Grup geri geri gitmeye başladı.Zombiler üstlerine doğru geliyordu.Zombiler kapıyı iyice geçince Paul arkalarından bir zombiyi bıçağıyla öldürdü.Tam o sırada diğer 2 zombi Paul'a doğru döndü.Zombilerin döndüğünü gören Sarah fırsat bu fırsat deyip Kara Balta'yla birini daha hakladı.Kalan tek zombi Paul'un üzerine doğru geliyordu.Paul,Luiz'in geldiğini görerek zombiyi ona doğru itti ve Luiz mutfaktan aldığı büyük bıçakla zombiyi hakladı.Grup çok iyi bir işbirliğiyle zombileri hakladı.Büyük bir mutluluk içerisindeydiler ama zombilerin cesetleri böyle ev içinde olamazdı.Cesetleri apartmana doğru taşıdılar.Tam o sırada üst kata çıkan merdivenlerden 10 kişilik zombi grubu üstlerine doğru yuvarlandı.Ashley çok korktu ve tedirginleşti.Grup Ashley'e ''Gel!!'' diye bağırıyorlardı ama çok geçti.Ashley eve doğru giderse zombilere yem olacaktı ve aşağıya doğru kaçmaya başladı.10 kişilik zombi grubu ise onun peşine düştü! Ashley kurtulabilecekmi?

ZOMBİ İSTİLASI:BAŞLANGIÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin