Οι όροι

66 7 1
                                    

Στο προηγούμενο

<<Παρακαλώ;;>> ακούστηκε και εκείνη δίστασε.

<<Η Ηλέκτρα είμαι. Ισχύει ακόμα η πρόταση;;>>

<<Φυσικά>> είπε και φάνηκε η ικανοποίηση στη φωνή του κάτι που την έκανε να νευριάσει αλλά το προσπέρασε.

<<Δέχομαι>>

Τώρα

<<Πως και άλλαξες γνώμη τελικά;; Νόμιζα πως δεν θες να πουληθεις και να πέσεις τόσο χαμηλά όπως είχες πει>> της είπε με μια δόση ειρωνίας.

<<Θέλω να βάλω κάποιους όρους>> είπε αλλάζοντας θέμα.

<<Πέρνα το βράδυ κατά τις 10 από το γραφείο μου να συζητήσουμε τους όρους σου>> είπε και έκλεισε το τηλέφωνο.

  Δεν ήξερε αν είχε πάρει την σωστή απόφαση. Πως θα κορόιδευε δύο άγνωστους και τι θα έλεγε στη μητέρα της, στο παιδί της;; Το μόνο που ήξερε ήταν πως ήταν η μόνη ευκαιρία που είχε. Δεν θα άφηνε την οικογένειά της στο δρόμο, θα πολεμούσε για εκείνη.

  Όλο το απόγευμα το πέρασε παίζοντας παιχνίδια με τον μικρό της άγγελος και γύρω στις 9 τον έβαλε για ύπνο αφού είχε αποκοιμηθεί στην αγκαλιά της από την κούραση του παιχνιδιού. Της φίλησε το κεφαλάκι και της υποσχέθηκε νοητά ότι θα έκανε τα πάντα για να της εξασφαλίσει το μέλλον που της αξίζει. Κάποτε ήταν η σωτήρια λέμβος της. Τώρα ήταν η σειρά της να την σώσει.

Φόρεσε ένα μπλέ τζιν, την πράσινη μπλούζα της με τη καφέ ζώνη, τις καφέ μπότες της και τη μπεζ ζακέτα της. Ήταν έτοιμη, σωματικά τουλάχιστον γιατί ψυχικά καθόλου. Τουλάχιστον όμως ήταν αποφασισμένη να σώσει την οικογένειά της.

Βρήκε την μητέρα της στη κουζίνα να μαζεύει τα πιάτα.
<<Εμ... Μαμά εγώ φεύγω>>είπε διστακτικά.

<<Ηλέκτρα τι σκαρώνεις;; Σε ξέρω καλά. Για να μην έχεις ταραχθεί με το χαρτί της τράπεζας κάτι ετοιμάζεις. Παιδί μου μην κάνεις καμιά βλακεία θα την βρούμε την άκρη>> είπε ανησυχώντας για την κόρη της.

<<Μαμά ηρέμησε. Τα έχω όλα υπό έλεγχο. Το μόνο που θέλω είναι να με εμπιστευτείς και να μην κάνεις πολλές ερωτήσεις. Ξέρω τι κάνω>> της είπε καθησυχαστηκα και αφού την αγκάλιασε έφυγε. Η ώρα ήταν 10 παρά πέντε και εκείνη περνούσε την είσοδο της εταιρίας.

Την ίδια στιγμή στο γραφείο του Αχιλλέα

<<Και δηλαδή είσαι σίγουρος για αυτήν>> ρώτησε ο Νίκος τον φίλο του.

Μία συμφωνία κόλασηМесто, где живут истории. Откройте их для себя