Η πόρτα άνοιξε και η αναπνοή μου κόπηκε στο λεπτό. Δεν ήμουν εγώ αυτή, αυτή που ήταν έτοιμη να παίξει την ερωτευμένη με τον ms ice κι όμως θα το έκανα. Φόρεσα το πιο μεγάλο μου χαμόγελο και υποδέχτηκα τους καλεσμένους μου. Μόλις η πόρτα άνοιξε αντίκρισα μια γυναίκα γύρο στα 55 με μακριά μαύρα μαλλιά καλοντυμένη και χαμογελαστή, έναν ψηλό και γκριζομάλλη κύριο και μία όμορφη νεαρή κοπέλα.
<<καλώς ήρθατε>> είπε ο Αχιλλέας μόλις μπήκαν μέσα << Να σας συστήσω, από εδώ η Εύα η κοπέλα μου>>. Και ναι το έγκλημα ήταν σχεδιασμένο. Για να αποφύγει τη γκρίνια των γονιών του είχε εδώ και καιρό πλάσει μία φανταστική σχέση με τη περιβόητη Εύα και μι ας και οι γονείς του τον τελευταίο χρόνο ζούσαν στο εξωτερικό δεν υπήρξε θέμα γνωριμίας, τώρα όμως που γύρισαν χρειαζόταν μία Εύα και στη περίπτωση αυτή, η Εύα είμαι εγώ.
<< Γεια σας, χαίρομαι πολύ που σας γνωρίζω>> είπα κάπως διστακτικά. Η μητέρα του αφού με κοίταξε καλά μου χαμογέλασε και με αγκάλιασε λέγοντάς μου πως την λέγαν Έλενα. Από την άλλη πλευρά ο πατέρας του ήταν πιο μαζεμένος.
<< Εγώ είμαι ο Μάρκος Ιωάννου, καιρός ήταν να σε γνωρίσουμε, για μία στιγμή αναρωτιόμουν αν όντως υπήρχες>> στο άκουσμα της πρότασης αυτής γύρισα έντρομη και κοίταξα τον Αχιλλέα ο οποίος φαινόταν τελείως χαλαρός.
<< Μη τον ακούς σε πειράζει>> είπε η νεαρή κοπέλα << είμαι η Έλλη η αδερφή του βλάκα δίπλα σου>>συνέχισε και έτσι έσπασε το πάγο. Η βραδιά κύλησε ήρεμα μέχρι τη στιγμή που ξεκίνησε η πολυπόθητη ανάκριση.
<< Εύα από που είσαι;>> με ρώτησε η κυρία Έλενα και της απάντησα από τη Θεσσαλονίκη αλλά δεν σταμάτησε εκεί << και πως γνωριστήκατε με τον Αχιλλέα;>> Έλα μου ντε; Πως; Όλα τα είχαμε σκεφτεί εκτός από αυτό όμως. Κοίταξα τον Αχιλλέα περιμένοντας να με σώσει όμως αυτός φαινόταν να το διασκέδαζε. Φυσικά ήξερα γιατί το έκανε. Ήθελε να με κάνει να χάσω τον έλεγχο, να νιώσω πως τον χρειάζομαι, έπαιρνε εκδίκηση επειδή τον είχα πει παγοκολώνα, αλλά δεν θα του περάσει!
<<Αυτό είναι μία πολύ αστεία ιστορία>> ξεκίνησα να λέω και όλοι είχαν προσηλωθεί σε μένα ακόμη και εκείνος. << Γνωριστήκαμε σε μία καφετέρια, είχα πάει να βρω μία φίλη μου αλλά όπως περνούσα από κοντά τους καταλάθος έπεσα πάνω στο σερβιτόρο και όλα τα πράγματα έπεσαν πάνω στον Αχιλλέα. Εκείνος άρχισε να μου φωνάζει και στο τέλος τσακωθήκαμε. Την επόμενη μέρα βγήκα με έναν γνωστό μου που αποδείχτηκε πως ήταν και δικός του αφού με το Νίκο είναι χρόνια φίλοι. Εγώ μόλις τον είδα πήγα να κάνω μεταβολή και να φύγω όμως ήταν αργά, με είχαν δει. Ήμουν τόσο θυμωμένη μαζί του που δεν του μιλούσα ακόμη και όταν μου ζήτησε συγνώμη και έτσι έλαβε δραστικά μέτρα, πήγε στο dj και από το μικρόφωνο μου ζήτησε συγνώμη και μετά να βγούμε ραντεβού εε δεν μπορούσα να κάνω κι αλλιώς και κάπως έτσι φτάσαμε στο σήμερα>> είπα και τον κοίταξα και καλά γλυκά. Ήταν τούρμπο, τον είχα κάνει ρεζίλη και ήξερε πως από εδώ και πέρα αυτή θα ήταν η απάντησή μου στο κάθε γνωστό που θα ρωτούσε για τη γνωριμία μας και δεν φαινόταν να του αρέσει.
Με πλησίασε και άφησε ένα φιλί πάνω στα μαλλιά μου<< Δεν θα τα πάμε καλά>> μου ψιθύρισε.
<<1-0>> του είπα και είμαι σίγουρη πως κατάλαβε. Η συζήτηση συνεχίστηκε και φάνηκε να χαλαρώνει και ο πατέρας του. Μέχρι το τέλος της βραδιάς όλα είχαν πάρει το δρόμο τους, ακόμη και ο Αχιλλέας φαινόταν πιο χαλαρός. Με την Έλλη κανονίσαμε να πάμε την επόμενη μέρα μαζί για ψώνια και παρόλο που συνήθως τα βαριέμαι δεν είχα άλλη επιλογή. Μόλις έφυγαν ένιωσα ένα βάρος να φεύγει από πάνω μου μέχρι που εμφανίστηκε ο Αχιλλέας μπροστά μου και φαινόταν αρκετά νευριασμένος, και γω που νόμιζα πως θα το είχε ξεχάσει.
<<Τόσο πολύ σε ήθελα λοιπόν που το φώναξα και στο μεγάφωνο εε;>> είπε καθώς με πλησίαζε ενώ εγώ έκανα βήματα προς τα πίσω μόνο που σε κάποιο σημείο και το πίσω τελείωνε και γω βρήκα τοίχο. Έβαλε τα χέρια του δεξιά και αριστερά από το σώμα μου και ενώ στηριζόταν στο τοίχο κόλλησε πάνω στο σώμα μου και μου ψιθύρισε << πρόσεχε μικρή γιατί μάλλον ήμουν πολύ καλός και παραπήρες αέρα αλλά μην ανησυχείς, θα στον κόψω>> και εξαφανίστηκε. Που πάω και μπλέκω;
________________________________________________________________________________
Ξέρω πως έχει περάσει πολύς καιρός από την τελευταία φορά που ανέβασα αλλά είχα κολλήσει τελείως
Φιλιά πολλά!!
YOU ARE READING
Μία συμφωνία κόλαση
Teen FictionΗ Ηλέκτρα είναι μια πολύ όμορφη κοπέλα η οποία έχει σπουδάσει οικονομικά όμως δεν εξάσκησε ποτέ το επάγγελμά της λόγω μίας απρόσμενης εγκυμοσύνης. Έχει μία γλυκύτατη κόρη γύρω στα 4 και ζουν μαζί με τη μητέρα της. Τα τελευταία χρόνια ψάχνει για δουλ...