Prechádzaš sa večer po parku sama. Tieto prechádzky miluješ, lebo si dokážeš v prírode oddýchnuť po dlhom a ťažkom dni. Keď sa pozeráš chvíľu na mesiac tak sa potkneš. V tom ťa niekto chytí za rameno a silno udrie do tváre. Kvôli tme mu nevidíš do tváre. Nedokážeš od bolesti vstať a začal do teba kopať.
V tom si omdlela.
-----------------------------
Keď si sa zobudila, tak si ležala na posteli ale nič si si nepamätala od toho čo ťa neznámy človek silno udrel. Keď si dokázala otvoriť oči, tak si sa vedľa seba pozrela a videla si sedieť muža, ktorý mal natrhnutú peru, ktorá mu trocha krvácala. Držal ťa za ruku, ktorú si mala obviazanú a pozeral sa, či si v poriadku. Bol ti nejako povedomý ale nevedela si si vspomenúť, kde si ho už videla.
o chvíli keď si už všimol, že si pri vedomí, tak sa sladkým hlasom opýtal:
,, Fuf, už si chvála Bohu hore. Je ti dobre mačiatko? ʼʼSkúsila si sa posadiť, ale obrovská bolesť, ktorá ti prešla cez celé telo ti to nedovolila. Donútilo ťa to len zasičať od bolesti.
,, Nie, nie. Prosím, nesadaj si. Musí ťa to určite moc bolieť... ʼʼ usmial sa na teba a pobozkal ti ruku, ktorú doteraz držal.
Skúsila si niečo povedať ale nedokázala si kvôli silnej bolesti.
,, Ššš, š, Ššš~. Nenamáhaj sa maličká. Bude ťa to bolieť ešte viac a to nechcem. ʼʼ
Bolo tam trápne ticho a muž si ťa obzeral či si fakt v poriadku. Začal mu zvoniť mobil tak ti pustil ruku.
,, Za chvíľku som tu, len musím niečo vybaviť. Nič prosím nerob. Nechcem aby sa ti ešte niečo horšieho stalo. ʼʼ neisto sa na teba usmial a odišiel.
Porozhliadala si sa po miestnosti, v ktorej si ležala.
Rozmýšlala si, že odkiaľ toho muža poznáš ale stále si nevedela kde si ho už videla.Po chvíli prišiel späť do izby a sadol si ku tebe a tento krát ti ruku už nechytil.
Keď si sa už pokúsila prehovoriť cez bolesť tak si sa ho spýtala :
,, K-kto si? A čo sa s-talo? ʼʼ,, Zbil ťa taky blázon a ja som si ta všimol ako tam bezmocne ležíš tak som sa za tým bláznov rozbehol a už som sa o neho postaral... Teraz si u mňa doma a, ʼʼ pozrel sa na tvoje poranené telo a pozrel sa zase na teba s iskrami v očiach, pokračoval ,, ošetril som ti tie škaredé rany. Je mi ťa strašne ľúto. ʼʼ začal sa smutno pozerať do zeme.
Po chvíli zdvihol na teba pohľad a spýtal sa: ,, A vlastne ako sa voláš, mačiatko? ʼʼ bolo ti divné, že ťa volá mačiatko ale teraz sa ti to nechcelo riešiť.,, (tvoje meno). Volám sa (tvoje meno). ʼʼ
Sladko sa na teba usmial. ,, Takže už mám teraz dôvod ti aj hovoriť mačiatko, keď máš také zlatučké meno. ʼʼ
Trochu si sa začervenala a on sa pousmial.
,, Ale stále si mi nepovedal, ako sa ty voláš ʼʼ
,, Ja? Ja som Yoongi. Min Yoongi. Ale môžeš ma volať aj Suga. ʼʼ
Strašne sa ti zapáčilo jeho meno. A sa mu aj hodilo...
Nádherná pleť, nádherné oči, úžasný zlatý úsmev, nádherné vlasy, telo, aj to do-.....
Začala si nad tým rozmýšľať ale pokrútila si hlavou, že na toto myslieť nemôžeš.V tom si si všimla koľko je hodín.
,, J-ja by som už mala ísť.ʼʼ začala si vstávať ale bolesť ti to zase nedovolila. Yoongi ťa položil naspäť aby si si ľahla a povedal starostne:
,, Prosím, ostaň tu. Tu si v bezpečí a nikto ti neublíži. A nechcem mať v noci starosti či sa ti ešte niečo nestalo. ʼʼ
Prikývla si lebo si aj tak vedela, že do zajtra sa nebudeš môcť aj tak poriadne hýbať.
,, Ja budem spať vo vedľajšej miestnosti tak ak budeš niečo potrebovať tak zakrič a ja prídem. Dobre? ʼʼ usmial sa na teba opäť a ty si nechcela spať sama lebo si sa bála tmy a spať sama...Neskôr, vyšiel zo sprchy a prišiel ti povedať dobrú noc.
Prišiel ku tebe a dal ti aj pusu na čelo. Tak ti bolo príjemné, keď sa ťa dotkol, nemal studené ruky... Mal ich jemne teplé. Aj pery ťa zahriali. Usmial sa na teba a pomaly odchádzal z miestnosti. Ty si unaveným hlasom povedala:
,, Y-Yoongi? ʼʼOtočil sa na teba: ,, áno? ʼʼ
,, M-... Mohol by si... Tu byť pri mne cez noc? ʼʼ začala si sa červenať ale stále si sa na neho pozerala.
,, Ty sa bojíš byť sama v miestnosti keď spíš? ʼʼ
Prikývla si a hanbila si sa, tak si sa pozrela preč.
Prišiel ku tebe a povedal:,, Nemusíš sa hanbiť. Ja tiež nedokážem byť sám. ʼʼ usmial sa na teba a išiel si ľahnúť vedľa teba.
Opatrne ťa zakryl teplou dekou, tak aby ti bolo dobre.
,, Dobrú noc, (T.M.)ʼʼ dal ti ešte raz pusu na čelo a už začínal zaspávať. Trochu si sa k nemu priblížila a trocha si ho objala. On si jemne omotal ruky okolo teba, aby ti neublížil a v teplučkom príjemnom objatí ste obidvaja zaspali.
Taaaakže, áno, začala som ja krava novú knihu keď už mám neviem koľko ich už rozpísanych. S kamoskou sme sa rozprávali o fanfikciach a napadlo nás toto, ze by sme spravili takýto príbeh. Tak som ho teraz začala písať. Už máme naplánované co sa bude diať aj ako toto cele skončí... Neviem koľko to bude mať kapitol ale dúfam ze aspoň tuto knihu dokončím...
Takže majte sa pekne, pa💜💜💜
YOU ARE READING
Záchranca (Yoongi x Reader)
RandomMin Yoongi je mafián a nájomný vrah. Zarábal peniaze a nikdy sa nedostal do väzenia. Bol chladnokrvný človek pokiaľ nestretol jedného človeka, ktorý ho úplne zmenil...