Yoongiho pohľad
Odpadol som.
~~Ležal som na lúke, plnej mojich obľúbených kvetov- Browallia (nenašla som nič o tom aký je jeho naozaj obľúbený kvet, čiže aspoň niečo).
Trochu som si tienil rukou, lebo svietilo moc slnko.
Sadol som si a porozhliadol som sa. Všade boli okolo mňa tie kvety až keď som si všimol strom. Postavil som sa a išiel som pomali k nemu.
Prišiel som k nemu a pozrel sa na neho. Bol vysoký. Dotkol som sa kmeňa. V tom začal horieť.Odstúpil som a v tom som započul krik. Dievčenský krik. A bol to krik (T/M). Kričala o pomoc a volala ma. Rýchlo som sa otočil, a obzrel sa. Nikto tam ale nebol. Pozeral som sa ďalej, ale nikto nikde. Otočil som hlavu k tomu stromu a nebol tam už. Nachádzala sa predomnou hmla. Uvidel som siluetu dievčaťa a všimol som si, že to je (T/M). Kľačala na kolenách a hovorila slabým hlasom: Yoongi, kde si? Potrebujem ťa.
Bol som vystrašený a rozbehol som sa rýchlo ku nej, nemohol som ísť bližšie, lebo ma niečo držalo a nedokázal som sa pohnúť.
Skúšal som sa priblížiť k nej ale márne. Pozrela sa na mňa so strachom v očiach. Krvácala jej tá ruka, ktorú mala prestrelenú a držala si ju. Triasla sa.,,Dowajuseyo... Jebal...ʼʼ [preklad: Pomôž mi, prosím.] povedala slabo
Začalo fúkať a prichádzala búrka. Všetky kvety zvädli a nevedel som, čo sa deje. Začal som plakať a nevedel som, čo mám robiť.
Začala sa trhať zem a (T/M) povedala: Jebal, Yoongi. Jebal. [výslovnosť : Džebal, Júngi. Džebal. (aby ste si nemysleli, že nadávam 😅) ]
V tom sa prepadla a ja som začal na ňu kričať a plakať ešte viac... Stratil som ju. Navždy... ~~
BTS- I Need U
ESTÁS LEYENDO
Záchranca (Yoongi x Reader)
De TodoMin Yoongi je mafián a nájomný vrah. Zarábal peniaze a nikdy sa nedostal do väzenia. Bol chladnokrvný človek pokiaľ nestretol jedného človeka, ktorý ho úplne zmenil...