🖤🖤🖤

495 24 0
                                    

Yoongiho pohľad:

Zobudil som sa na rozbitie skla a zľakol som sa, keď som nevidel pri mne ležať (T. M. ). Vyskočil som z postele a bežal dole po schodoch s novo nabitou pištoľou v ruke.

Uvidel som, že boli dvere pootvorené a vypáčené.
,, Nie, nie, NIE, NIE KURVA!! ʼʼ chytal som sa za hlavu, že som kkt a musela určite utiecť, asi sa bála...

Išiel som ku tým dverám a všimol som si v mojom perifernom videní, že niekto leží na zemi. Trochu som sa zľakol, ale keď som sa tam pozrel tak som videl (T. M.) ležať na zemi a pri nej bol rozbitý pohár.
Zhíkol som od strachu, že čo sa stalo a rozbehol som sa k nej. Sral som na to, že či sa mi tie črepy zarežú do kolien. Pozrel som sa na ňu a rukou som jej prešiel po jej mäkučkom líci a potom po jej nádherných hebkých vlasoch. V tom momente keď som sa pozrel na krv, ktorú som si predtým nevšimol tak som zistil, že má kúsok skla zarezaný v ruke.
Pozeral som sa na to asi 2 minúty s hrôzou v očiach a začali mi stekať po lícach slzy.

Čitateľov pohľad :

Ráno som sa zobudila a mala som strašne sucho v krku tak som sa skúsila cez bolesť postaviť a podarilo sa. Tak som pomaly a opatrne išla dole po schodoch...
Keď som už mala v ruke pohár s vodou, tak niekto vypáčil dvere a išiel ma napadnúť. Ja som ale v tom momente omdlela a odvtedy si nič nepamätám. Len, že ten človek mal na hlave červenú čelenku a mal pekné modré oči a blonďavé vlasy.

Snívala som o zlatom sne, ktorý sa mi trochu zdá a aj dúfam, že sa to stane, teda až na ten koniec... ;
Bola som v mojom obľúbenom parku cez zimu večer a pekne snežilo. Zrazu mi niekto zakryl oči a povedal nádherným hrubým hlasom: kto som?
Vedela som, že to je Yoongi a ja som povedala jeho meno.

,, Presne tak, mačiatko moje. ʼʼ

Odokryl mi oči a otočil hlavu k nemu a dal mi jemnú pusu na moje studené pery, čiže ma tie jeho teplé zahrali. Ale v tom som počula ako začal vzlykat a plakať. Nevedela som prečo.

  Sen skončil

Počula som stále to vzlykanie a pomaly som otvorela oči. Uvidela som pred sebou ako Yoongi nekontrolovane plače. Slzy mu stiekali po jeho lícach. Zdvihla som zo všetkých mojich síl moju ruku a utrela som mu z jedného líca slzy.
Vzlykanie v tom momente ako som sa ho dotkla prestalo. Pomaly zdvihol tvár na mňa. Mal iskry v očiach a úsmev na tvári.

,, Bože, (T. M.) ako som rád, že si sa zobudila.  ʼʼ

Hľadkal ma po líci palcom a usmieval sa na mňa.

Po chvíli si uvedomil, čo robí a rýchlo ma zobral do náručia a vyniesol do kúpeľne.

Keď mi liečil ruku som sa ho v tom momente spýtala, prečo plakal. Ako, nevedela som prečo lebo si vôbec nič nepamätám, len to, jak som videla neznámeho muža a potom nič.

Otočil sa pomali na moju tvár a odpovedal:
,, Bál som sa o teba. ʼʼ

Ja: *ticho som a v mojej mysli sa snažím prísť na to, prečo mám ranu na ruke, a prečo plakal...do kelu, nemôžem myslieť, lebo ma strašne bolí hlava.

Yoongi mi ošetril tú hlbokú ránu, ani neviem ako to spravil tak, že ma to nebolí tak, že pomaly umriem od bolesti.
,, No tak dobre, ošetrené. ʼʼ postavil sa a pobozkal mi líčka a začervenala som sa.


V tom momente, keď sa pozrel na mňa a všimol si ako sa červenám, tak sa začal zlatučko smiať a povedal : Ach bože, Ty si taká zlatučká.

Záchranca (Yoongi x Reader) Where stories live. Discover now