Αρχικα..(1ο)

20 0 0
                                    

Το όνομά μου είναι Ελένα και είμαι 18 χρονων.Φετος δηλαδή έδωσα πανελλήνιες και τελείωσα το σχολείο!Ζω στην Αθήνα με τους 2 μου γονείς και τον μεγαλύτερο αδερφό μου Νίκο και δηλώνω απογοητευμένη από τα αγόρια-πρώην και φίλες μου...

Ας το πάρουμε από την αρχή λοιπόν.
Όλα ξεκίνησαν πριν 3 χρόνια όταν επισκέφτηκα στις καλοκαιρινές μου διακοπές το χωριό μου την κουρούτα από το οποίο κατάγομαι.Φυσικά είμαι μόνιμος κάτοικος στην Αθήνα αλλά επισκέπτομαι το χωριό μου τουλαχιστον τρεις φορες το χρονο.Τα καλοκαίρια οι ξενοι αλλα και οι Ελληνες τουριστες ζωντανευουν ολοκληρο το χωριο.Ετσι οι γνωριμιες με νεο κοσμο ειναι ευχαριστα αναποφευκτες !

Το σπιτι μου στο χωριο ειναι σε μια τετραοροφη πολυκατοικια ακριβως απεναντι απο τη θαλασσα.Αποτελειται απο πεντε δωματια..καθως εισερχεσαι μεσα στο σπιτι μπροστα σου αντικριζεις το σαλονι που ειναι ενωμενο με την τραπεζαρια και τη κουζινα..επειτα προχωρωντας προς τα μεσα στο βαθος του διαδρομου, βρισκεται το μπανιο, διπλα το υπνοδωματιο μου ,επειτα των γονιων μου και ενδιαμεσα τους το δωματιο του αδερφου μου .

Την κουρουτα μπορει να την αποκαλω χωριο αλλα στην πραγματικοτητα μοιαζει περισσοτερο με μια μικρη παραθαλασσια πολη αφου εχει πολλους μονιμους κατοικους,πληθος μαγαζιων,παρκα,παιδικες χαρες,παραλιες και παραθεριστες.

Βρισκοντας παρεες και γνωριζοντασ κοσμο λοιπον,αρχισα να μιλαω με ενα αγορι..Αγγελος στο ονομα.Αρχικα ημασταν "φιλοι" και ενδιαφερομουν για ενα αλλο παιδι..αλλα επειτα απο τη χυλοπιτα που μου εδωσε το παιδι, το ενδιαφερον μου στραφηκε αποκλειστικα και μονο προς τον αγγελο..

Flashback

3 χρονια πριν

Ημουν 1.61 με καστανοκοκκινα βαμμενα μεχρι τους ωμουσ κοντα μαλλια..φορουσα κατι μεγαλα μαυρα γυαλια και προσπαθουσα οσο μπορουσα να ντυνομαι μεγαλιστικα.χαχα ξερω τραγικο!Παντου κυκλοφορουσα με σαγιοναρες και ποτε δεν ξεχνουσα να βαζω το ψευτικο σκουλαρικι μυτης μου.

Ο αγγελος ηταν ενα οπως πιστευα ωριμο παιδι για την ηλικια του..ψηλος με μεγαλεσ πλατες,καστανα κοντοκουρεμενα μαλλια ,καφέ ανοιχτοχρωμα ματια με χρυσαφι αποχρωσεις οταν βρισκοταν στον ηλιο και σκουροχρωμη επιδερμιδα!
Κοιλιακοι διαγραφονταν απο τις μπλουζες του οπως επισης διεκρινεσ και εναν κολιε στο λαιμο του σε σχημα κοινοδοντα καρχαρια περασμενο μεσα απο τα ρουχα του.Ηταν ακριβως ο τυπος αγοριου που μαρεσει καθως ηταν και 2 χρονια μεγαλυτερος μου και ηθελα οσο τιποτα να τα φτιαξουμε!

Ποτε Ξανα Μαζι Του..!Where stories live. Discover now