(4)

5 0 0
                                    

Καθως ετρεχα προς το σπιτι ημουν τοσο απορροφημενη απο τις σκεψεις μου που δεν καταλαβα για ποτε εφτασα σπιτι,για ποτε μπηκα μεσα πανικοβλητη και για ποτε ενημερωσα γρηγορα τους γονεις μου για το συμβαν.. Παρατησαν τις οποιες δουλειες ειχαν και αμεσως πηραμε το αμαξι και φυγαμε.Ετσι φτασαμε στο νοσοκομειο μεσα σε 15 λεπτα !

Τωρα βρισκομαι καθυσμενη με τους γονεις μου στην αναμονη και περιμενω το γιατρο για τα νεα..

"Μαμα εχεις το τηλεφωνο της μητερας του Αγγελου?πρεπει να τους ενημερωσουμε.."

"Γλυκια μου οχι δεν το εχω"ειπε αναστεναζοντας.

Επειτα απο 10 λεπτα αναμονης και ακουγοντας το λεπτοδεικτη του ρολογιου να κυλαει αργα γυρω απο τα λεπτα αρχισα να παρατηρω το χωρο του νοσοκομειου προσπαθωντας να εντοπισω κατι που να μου αποσπουσε τη προσοχη.

Το βλεμμα μου τοτε σταματησε στις απεναντι θεσεις ,και εστιασε σε μια ξανθια κοπελα που καθοταν εκει.

Η φιγουρα της εμοιαζε τοσο λεπτεπιλεπτη και αδυναμη που πιστευες πως με το παραμικρο αγγιγμα θα μπορουσε να σπασει. Εδειχνε γυρω στα 19, ωστωσο το ταλαιπορημενο βλεμμα της ,της προσθετε χρονια .Είχε ξανθά ίσια μακρυά μαλλιά μέχρι τη μέση,τα ματια της ήταν γαλανά σχεδόν γκρι,η επιδερμιδα της λευκή και λεία. Φορουσε ενα κοντό ροζ φορεματάκι με μαργαρίτες διάσπαρτες και λευκά πανινα παπούτσια .

Τοση ωρα που την παρατηρουσα αναρωτιομουν τι να περιμενε αραγε και τι μπορουσε να περναει εφοσον μισοκλαψουριζε απο την ωρα που εφτασα στο χωρο αναμονης του νοσοκομείου.

Τη λυπηθηκα πραγματικα για την κατασταση που την εβλεπα και ενιωσα την αναγκη να παω να της μιλισω.

Πηγα αργα αργα και εκατσα διπλα της.
"Γεια σου" της ειπα και την κοιταξα μεσα στα ματια καθως σηκωσε το κεφαλι της να με αντικρισει.
Μου χαμογελασε ελαφρα και τοτε κυλησε ενα δακρυ στο μαγουλο της.

"Τι εχει συμβει?εισαι καλα?"τη ρωτησα συμπονετικα και της επιασα ελαφρα το χερι.
"Το αγορι μου το πατησε αυτοκινητο" και κατεβασε το κεφαλι της κοιτωντας το πατωμα και αρχισε να κλαιει .

Επειτα καλυψε το προσωπο της με τις δυο παλαμες των χεριων της..πηρε 2 ανασες και εκεινη τη στιγμη σαν να ηρεμισε λιγο.

"Και δεν έφτανε μόνο αυτό αλλά το αμάξι που τον πάτησε τον παράτησε και έφυγε "ειπε

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 30, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ποτε Ξανα Μαζι Του..!Where stories live. Discover now