Μετα τον χωρισμο μου με τον Αγγελο εγω εμεινα ακομη κολλημενη να τον θελω για τουλαχιστον δυο χρονια.Οι φιλες μου, οι λιγες που ειχα τοτε ,δεν μου συμπαρασταθηκαν και αποφασισαν οτι δεν ειχα πλεον πλακα (οπως μου ειχαν εξηγησει λογω της πεσμενης μου διαθεσης)και γιαυτο με παρατησαν και αυτες.
Ο καιρος περνουσε..εγω στην Αθηνα και αυτος στη θεσσαλονικη..η αποσταση αναμεσα μας δηλωνε πως η σχεση μας θα ηταν οπως και να χε καταδικασμενη να τελειωσει καποια στιγμη.Ειχα πλεον συμβιβαστει με ολα τα γεγονοτα και επιδιωκα να τον ξεπερασω.
Τελευταια χρονια σχολειου(3ος χρονος επειτα απο τον χωρισμο)εδινα πανελληνιες και δεν ειχα χρονο για να τον σκεφτομαι νομιζοτας πως απλα τον ειχα ξεπερασει...Σημερα ημερα δευτέρα,μηνας ιουνιος.Τελειωσα με τις σχολικες εξαιτασεις μου και μαζευουμε με τους γονεις μου τις βαλιτσες μας καθως παμε στο χωριο στην κουρουτα!
Ειμαι κατενθουσιασμενη,μου εχουν λειψει τοσο πολυ τα παντα εκει καθως εχω να το επισκεφθω πααρα πολυ καιρο.
Μαμα: Ελενα γλυκια μου μην ξεχασεις τις σαγιοναρες σου να παρειςΕγω:ναι μαμαα!Τα εχω ολα ετοιμα.Εσεις τα μαζεψατε?
Μπαμπ:ναι,δηλαδη φευγουμε?να βαλω συναγερμο στο σπιτι?Νικο ετοιμπς?
Εγω και ο Νικος απαντησαμε μαζι:ναι ναι εδω και ωρα!
Εβαλε συναγερμο,πηραμε τις βαλιτζες μας , κλεισαμε τη πορτα και φυγαμε.Μπηκαμε στο αμαξι και πηραμε το δρομο προς το αεροδρομιο.
Η αεροσυνοδος μας εδειξε τις θεσεις μας και βολευτηκα στη μαλακη καρεκλα.Μισοξαπλωσα οσο μπορουσα, εβαλα τα ακουστικα μου και αποκοιμηθηκα.Και ξαφνικα βλεπω μπροστα μου τον αγγελο.
Αυτος καθοταν σε ενα πεζουλι με τον κολλητο του και απολαμβανε ενα παγωτο .μολις με ειδε σηκωθηκε.Το ομορφο μου αγορι ερχοταν καταπανω μου, κρατωντας ενα παγωτο στο χερι , με ενα στραβο χαμογελακι στα χειλη.Αγγ:σε εψαχνα παντου που ησουν?
Εγω:εδω βολταραμε με τα κοριτσιαΕιπα δειχνοντας τις δυο μου φιλες.
Εγω:τι με ηθελες?
Αγγ:πηρα παγωτο και ειπα μηπως ηθελες να σου δωσω λιγο
Εγω:αα τι γευση?
Αγγ:σοκολατα μπραουνιςΚαι με το κουταλακι του με ταισε μια μεγαλη ποσοτητα απο το παγωτο του
Μα πως μπορει να ειναι τοσο υπεροχος!
Με εψαχνε μονο και μονο για να μου δωσει λιγο παγωτο!ηη και για να με δει..ναιναι του χα λειψει σιγουρα!
Ξαφνικα ολα αρχισαν να θολωνουν και απομακρυνομουν πετωντας ψηλα απο τα παιδια και τον χωρο..αρχισα να τρομοκρατουμε και να καρδιοχτυπω.
Και τοτε ηταν που ξυπνησα!
Αχχ αυτες οι αναμνησεις με τον αγγελο ποτε θα ξεχαστουν..?!
Οποτε πεφτω να κοιμηθω,τουλαχιστον 3 φορεσ την εβδομαδα,τον ονειρευομαι..βλεπω ειτε φαντασιωσεις ειτε τισ στιγμεσ μας μαζι..
Εχει καταντησει κουραστικο,και εποδυνο μπορω να πω!
YOU ARE READING
Ποτε Ξανα Μαζι Του..!
Teen FictionΗ Ιστορία αναφέρεται στην εφηβη Ελένα η οποία προσπαθεί να ξεπεράσει τον πρώην της ο οποιος δεν σταματά να παίζει μαζί της και με τα συναισθήματα της.Γιατί άραγε δεν την αφήνει στην ησυχία της πια ; τι αλλο θέλει από αυτήν;