-Жэхён-
Өрөөндөө сэрэхдээ хамаг хөлс минь урссаар сэрлээ. Өчигдөр оройн талаар ямар ч мэдэгдэхүүн надад алга.
Толгойгоо барьсаар орон дээр сууж байтал өрөөний минь хаалга онгойж хүн орж ирэв.
Би: Жонни?
Жонни: өө сэрчихсэн үү ашгүй дээ. Чамайг чинь өчигдөрийнхөө явдалаас болоод үхчихсэн үү ч гэж бодох шиг.
Би: чи манайхыг яаж мэдэж ирсэн юм?
Жонни: аан тэр Инбиний байгаа газрийг би шууд олоод ирчихдэг юмаа.
Би: юу гэсэн үг юм тэгэхээр чи ч бас хүнэн сүнс юм уу!
Жонни энэ үед савтай усаа газарт асгатлаа чанга инээж байлаа.
Жонни: ххахаха ямар юм гэнээ Жэхёнаа ххахаха?
Жэхён: хүнэн сүнс юунд нь гайхаад байгаа юм?
Жонни: чи өөрөө тэнэг юм уу? Хүнэн сүнс гэж байдаг ч арай ч Инбинь бид 2 биш. Хүнэн сүнс гэдэг чинь өөрийн муу бодолдоо дийлдэн өөрийгөө ч хянах чадваргүй болсон хүмүүсийг хэлдэг юмаа одоо ойлгосон уу?
Жэхён: тэгээд та хоёр юу болж таарав?
Жонни: сахиусан тэнгэр
Энэ удаа Жэхён налж байсан ханандаа толгойгоо өөрийн мэдэлгүй савхаар чанга инээсэн нь энэ байлаа.
Инбинь: одоо болихгүй бол би чиний наад толгойг чинь эмчилж чадахгүй шүү!
Жонни: сахиусан тэнгэр гэчихэд яачихад байгаа юм?
Жонни амандаа бувтнасаар өрөөг орхиход Жэхён инээхээ болин бага багаар Инбинь рүү толгойгоо эргүүлэн Инбинийг хоосон харцаар ширтэж эхлэв.
Инбинь Жэхёны өөдөөс эгцэлж харж чадалгүй "гадуур гарцгаая хувцасаа өмс" гэж хэлээд өрөөг орхив.
Инбинаа чи сахиусан тэнгэр юм бол өчигдөр оройн тэр төрх чинь тэгээд юу юм дээ? Чи аль эсвэл бурхан чөтгөрт хоёуланд нь үйлчилдэг юм уу?
-Инбинь-
Жаахан хачин байж болох ч би өчигдөр орой өөрийгөө яг хэн болсныг ойлгоогүй.
YOU ARE READING
Ghost interlocutor
Fanfiction[𝐂𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞𝐝] Айдас бүр зовлон байдаггүй заримдаа хувь тавилан, аз завшаан байж мэднэ.