"Vay be taehyung. Böyle bir geçmişin olacağını hiç düşünmemiştim." Seok Jin Hyung, Namjoon Hyung ve Hoseok Hyung ellerindeki biraları yudumlarken Namjoon ise onlara ilk kez anlattığım geçmişim hakkında konuşmuştu. Henüz Ji Han'dan haber alamamıştım, Jimin'den de öyle."Bu arada Jimin nerde?" Hoseok Hyung'un sorduğu şeyle elimdeki birayı masaya bırakırken konuşmuştum. "Yoongi'nin yanında." Dediğim şeyle Namjoon omuz silkmişti. "Onlar sevgili mi?" Dudaklarımı 'bilmiyorum' anlamında kıvırınca beni onaylayıp birasını yudumlamaya devam etti.
Jimin.
Başımda ve kalçamda olan ağrıyla uyanınca yabancı bir yatakta çırılçıplak olduğumun farkına varmıştım. Bir iki saniyelik endişeden sonra aklımda dün gece ve yoongi gelince rahatlamıştım.
Etrafa bakınırken ilerideki masanın üzerinde kağıt görmemle zorlanarak kağıdı alıp tekrar uzanmıştım ve notu okumaya başlamıştım.
Dün gece yeterince yoruldun Bugün sana izin veriyorum. Evde kal ve biryere gitme senin için erken geleceğim. Dolapta herşey var kendi evin gibi davran.
-Sevgilin Yoongi.Sevgilin Yoongi..
Yoongi'nin sevgilisi Jimin..
Min Yoongi'nin sevgilisi Park Jimin.. Min Jimin tanrımmmNotun etkisiyle yerimde zıplamaya çalışınca kalçama giren ani bir ağrı ile haraket etmeyi bırakmıştım. Min Jimin ben Min Jiminnn
Jungkook.
"Efendim istediğiniz gibi Kim Taehyung hakkında bilgiler edindik." Duyduğum şeyle sırıttım ve elimdeki telefonu bırakıp karşımdaki adama -benim adamım- döndüm.
"Konuş." Verdiğim emirle saniyesinde duyduğum bilgiler ile tüm dikkatimi adama vermiştim.
"Kim Taehyung aslen Daegu doğumlu ve geçen seneye kadar orda büyümüş. Erkek ağırlıklı biseksüel. Birçok kişi tarafından yargılanıyor ve giyimimi yüzünden sürtük olarak görülüyor. 2 yıllık bir ilişkisi olmuş sanırsam hala devam ediyor. Daegu'dan ailesi yüzünden kaçmış ve burda Park Jimin diye bir arkadaşı ile aynı evde yaşıyor. Hoseok, SeokJin, Namjoon ve Yoongi ile de arkadaş. Henüz edildiğimiz bilgiler bu kadar efendim."
"Park Jimin'le mi arkadaş dedin?"
"Evet efendim."
"Yoongi'nin sevgilisi olup olmadığı belli olmayan Park Jimin mi?"
"Evet efendim o Park Jimin ile arkadaş."
"Sevgilisi kim biliyormusunuz?"
"Do Ji Han diye biri efendim pek tanınan biri değil."
"Bana şu Do Ji Han'ı getirin."
"Hemen efendim." içikimden yudum alıp adamların odadan çıkışını izlemiştim.
"Seninle çok eğlenceğiz Taehyung."
Selammm
Oy verirseniz çok sevinirim.
Hoşçakalınnn♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•feminine;;taegguk.•
Fanficfeminen taehyung jeon holding'de sekreter olur. {b×b} taekook; #1 #angst @dragonxbae