3 yıl sonra."Babacım! Uyan artık!" Üstümde tepinen oğlumu görünce gözlerimi açmış onu kucağıma almıştım. Her sabah beni böyle uyandırırdı eski günlerde Taehyung'un öpücükleriyle uyanıyorken şimdi ise Taehyung ile oğlumuzun üstümde tepinmesiyle uyanıyordum.
Taehyung'un ölümünün ardından çok şey değişmişti. Bir süre ağır bir depresyona girmiş psikolojik tedavi görmüştüm, Jimin ve Yoongi'nin tekrardan bir bebekleri olmuş, Baehyun ve Chanyeol evlenmişlerdi.
Ben ise bir evlat edinmiştim. Eskiden Taehyung ile uğradığımız yetimhaneye uğramış ona benzeyen çocuğu evlat edinmiştim ismini ise Taegguk koymuştum.
Taehyung her ne kadar bir bebeğimiz olunca isminin Chul olmasını istese de bunu yapamamıştım.
Taegguk'u evlat edindikten sonra hayatım tamamiyle değişmişti. Artık bir babaydım ve sorumluluklarım vardı. Oğluma Taehyung'u anlatmış onun annesi olduğunu söylemiştim.
Taegguk her seferinde bana Taehyung'un nerde olduğunu sorsa da söyleyememiştim.
Annen benim yüzümden kendini öldürdü diyememiştim.
Her gece uyumadan önce gökyüzüne bakıp Taehyung ile konuşuyordum her ne kadar rüyalarımda bana beni affetiğini söylese de kendimi suçlamaktan başka bir şey yapamıyordum.
Şu anda yanımda olabilirdi, benim yatağımda benim kollarım arasında uyuyor olabilirdi. Şu ana kadar yaptığım bir çok yanlış olmuştu ama hiçbiri bunun kadar acıtmıyordu.
Ama ben kendime söz vermiştim, hayatımı oğlum Jeon TaeGguk'a adamıştım.
Aydınlanmanız için kısa bir özel bölüm yazdım bu sayede Jungkook'un Lisa ile evlenmediğinizi anlamışsınızdır.
Herkese öpücükler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•feminine;;taegguk.•
Fanficfeminen taehyung jeon holding'de sekreter olur. {b×b} taekook; #1 #angst @dragonxbae