Remember Me????

138 5 21
                                    

(Husk at høre Idol👆 Bts's nye sang der udkom for en uge siden!!)

I snakker hele natten om dig og Jimin

Rose: "Så du siger altså at i har kendt hinanden siden han flyttede til Thailand? Og at han bare efterlod dig for at danse og blive K-Pop stjerne!?"

Dig: "Jaer.. "

Jennie: "Den lille.. Han-"

Jisoo: "Han har en masse at forklarer!"
Afbryder hun, da hun godt kan forstå hvor meget Jimin stadig betyder for dig.

Rose: "Men vi bør gå i seng nu! Du får nok en laaang dag imorgen Lisa.."

Dig: "De andre går i seng nu.. Der bliver langsomt dejligt stille i huset, men jeg kan ikke sove! Ikke med alle de spørgsmål!
Han har SÅ meget at forklare!!"

Næste dag

I skal ikke i skole, da i har meget travlt med den nye sang, og har særaftale med skolen..

Producer: "Okay.. I kan tage 1 time pause nu! I har klaret det rigtig godt"

Dig: "Eeeendeliiig!"

Jisoo og Jennie går ud i køkkenet, mens Rosé går på Vline ude i haven.

"Bank bank"

Dig: "JEG ÅÅÅÅBNER"
Råber du så de andre kan høre det, og åbner døren..

Jimin: "Lisa, jeg skal virkelig forklare dig noget meget vigt-"

Dig: "-Jimin...... Jeg ved det godt.."
Han står lidt i shock og kigger bare ned i jorden som om han skammer sig.. Så du går tættere og tættere på ham, lige indtil du står helt tæt på ham og han i en hurtig bevægelse giver dig "The Best Feeling Ever! "👇

Han krammer dig, altså tro ikke at det bare er et tilfældigt kram! Nej, det er et Jimin-kram! I må have krammet i lang nok tid nu, så du prøver at trække dig ud

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Han krammer dig, altså tro ikke at det bare er et tilfældigt kram! Nej, det er et Jimin-kram!
I må have krammet i lang nok tid nu, så du prøver at trække dig ud.. Men..

Jimin: "Du må ikke gå! Bare lidt længere"

Dig: "Mener du ligesom du gjorde mod mig?!"
Du spørger teasene, og holder smerten tilbage.
"Ikke vise følelser Lisa, ikke vise følelser.. "

Jimin skubber dig væk fra ham og kigge såret på dig, eller det gør han faktisk ikke.. Han kigger mere surt og frustreret, men inde bag facaden er han sku alligevel ked af det han gjorde..

Dig: "Jimin, du kan godt droppe det der!.. Ligenu! Jeg falder ikke for dine hundeøjne!!"
Han var helt seriøst begyndt at lave hundeøjne! This Boy! Urghh..

Dig: "Kom nu bare indenfor istedet for det her akavede shit"
Du trækker ham indenfor og lukker døren.

Jimin: "Hey.. Kan jeg tale med dig
alene?"
Spørger han uskyldigt og kigger over på pigerne der alle står som store spørgsmålstegn med håbefulde øjne..

Dig: "Jaer.. Kom"
På vejen ovenpå sender du pigerne dræber-blikket så de flækker af grin.

I når ind på dit værelse og du stiller dig i dørkarmen til den nu låste dør, mens han har sat sig på midten af din seng.

Dig: "Hvorfor havde du ikke noget valg?"
Du spurgte pludseligt, så han bare stirrede på dig og ventede på dit nye træk, så du råber igen "Hørte du mig ikke! Skal jeg virkelig sige det ige-"

Jimin: "-Du skal ikke spille bitch overfor mig!!"
Han kigger surt på dig.. Ikke bare "facade-surt" Men ægte!

Jimin: "Jeg suger det én gang! Så fucking lyt til mig!
Det var mit fucking eget valg! Men når man står med sin bedste veninde grædende i sine arme kan man jo ikke bare sige" Det er mit eget valg at jeg flyet fra dig, resten af mit liv! " Men det var min store chance! Og prøv at se mig nu!"
Han kiggede seriøst lige stolt ned af sig selv!

Dig: "Jegh. Hadr.. Dg!"
Mumler du ind i dit ærme.

Jimin: "Brug for et Jimin-kram?"
Han kigger smilende til dig, men du svarer ikke, så han rejser sig op fra sengen og går hen til dig..

Jimin: "Jeg elsker dig virkelig! Så se at stop med det der! Du knuser mig indvendigt! Især når jeg ved hvis skyld det er..."

Dig: "Jeg hader dig!"

Jimin: "Jeg elsker også dig Y/n!"

Jimin P. O. V

"Ahah, cutie!
Hun er det sødeste når hun er sur!"

Dig: "C'mon, vis nu din Chimchim lidt kærlighed.. Det ville gøre ham til den lykkeligste mand i verden!"

Jimin P. O. V slut

Lisa: "Mener du den samme Chimchim der knuste en lille piges hjerte for altid? Hvorfor skulle man gøre ham lykkelig?.. Neeeeeeej, giv mig lige en grund til at skulle gøre det?"

Jimin: "Fordi.. Chimchim elsker den pige rigtig højt, og hvis hun gør ham glad.. Så gør han hende glad!"
Han tog sin ene finger under din gage og løftede den op, så i ny kiggede hinanden i øjnene.

Dig: "Jimin, jeg kan ikke bare glemme.. Jeg kan tilgive, men ikke glemme!"
Jimin tager dig i begge hænder og muser dem, mens han siger "Så må du altså gerne begynde at tilgive nu! For der er altså desværre meget du skal tilgive.."
Han kigger desideret tiggede på dig, og strammer grebet om dine hænder.

Dig: ".. Jaer, det må jeg nok hellere.."
Han smiler og krammer dig.. ❤️

2 Timer efter

Jisoo:" Fortæl alt hvad der skete bagefter!! "

Dig:" Okay, okay.. Så han krammede mig og......"

Tak fordi du læste.. Sry for lang ventetid.. Men jeg har nogle problemer Ligenu jeg ikke kan fortælle om.. Såeeh.. Jaer.. Men tak fordi du læste❤️❤️❤️

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Aug 31, 2018 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

B-B-BlackPink vs BtsTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang