Bugün okulun ilk günüydü ben bugün lise üçe geçtim.
Geçen sene geçirdiğim araba kazasından sonra ayağım kırıldığı için devamsızlıklarım sınırı geçmişti. Bende raporlarla beraber sınıf atlayabilmiştim. Fakat bu sefer böyle bir şansım olmayabilirdi. Bende sırf bu yüzden okula geç kalmak istemiyordum.Çantamdan telefonumu çıkardım ve saate baktım. Okulun başlamasına tam on dakika vardı. Üstelik ben daha hazır bile değildim. Hemen dolabıma yöneldim ve dolabımdan siyah dizlerimin üstünde olan mini bir etek ve üstümde beyaz geniş yaka bir t-shirt giydim.
Hemen saçlarımı düzelttim ve çantamı alıp odamdan çıktım.annem ve babam bahçede kahfaltı yapıyorlardı. Annemin yanına gidip yanağına bir buse kondurdum. Annem bana sarıldı.
"Kahfaltı yapmadan mı çıkacaksın?"dedi babam. Bende babama döndüm ve ona biraz baktıktan sonra cevap verdim.
"Hayır geç kaldım zaten en fazla beş dakika var okuldan sonra görüşürüz " dedim ve hemen ardından ayakkabılarımı giyip dışarı çıktım.bu sokak çok kalabalıktı ama başka bir yol bilmiyordum. Ben ne yapmam gerektiğini düşünürken daha fazla geç kalmamam gerektiğini hatırladım ve adımlarımı hızlandırdım ve kalabalık sokakta hem telefonuma bakıp hemde koşmaya başladım. Bir kaç dakika sonunda ne olduğunu anlamadan kendimi yerde bulmam bir anda oldu. Ben hala ne olduğunu kavramaya çalışılırken birisinin beni yerden kaldırılmasıyla üzerimdeki şoku atlattım ve o kişiye döndüm. Çocuk bana sinirlı bir bakış attı ve yüzüme kükredi."önünü baksana " dedi bi dakika bana ne dedi lan o. Ona kaşlarımı çattım ve ben de ona aynı şekilde cevap verdim."asıl sen önünü bak " dedim ve onu umursamadan telefonumu yerden alarak okula ilerledim.okula geldiğimde herkesin bana bakmasını umursamadan binanın içine girdim ve sınıfa girdim. Sınıfa girdiğimde öğretmen tek kaşını kaldırdı ve bana 'ne var' bakışı attı. Ben bayan öğretmene gülümsedim ve kendimi tanıttım "adım mira yeni geldim" dedim. Öğretmen beni baştan aşağı süzdü ve tatmin olmuşçasına gülümseyerek boş bir sırayı işaret etti. Bende öğretmene gülümsedim ve işaret ettiği sıraya oturdum.bir süre sonra teneffüs zilinin çalınmasıyla bir gurup öğrenci sınıfa girdi ben onları izlerken içlerinden birisinin bu sabahki öküz olmasıyla kaşlarımı çattım o tam ağzını açmıştıkı gelen kişi ile ağzım açık kalmıştı.
"mira?" Şaşkın maviş gözlerini bana dikerken sersemlemiş gibiydi.
"Enes? oha!" hızla ayağa kalkıp ona sarıldım. nane kokusunu içime çekerken hala şaşkındım. benim kollarım onun boynundayken onun kolları beni bulmuştu. yüzünü boynuma gömüp kokumu içine çekti.
"Enes noluyor burda?" bir kızın sesi sarılmamızı bölerken onan ayrıldım. sağ elini belime yerleştirip beni kendine daha çok çekerken yüzündeki gülümseme gözlerinin parlamasına neden olacak kadar masum ve özlem duyuluydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asi Kız #wattys2019
Fiksi RemajaKüfür ve argo kelimeler içermektedir. (Amk) istemeyen okumasın.