Bugün okulun ilk günü gerçekten lanet olsun , her gün sabah erken kalkmak zorundamıydım . ne güzel tatilde öğlene kadar uyumak vardı şimdi sabahın altısında kalk of of
...
okuldaydım beni okula chang su amca bırakıyor ve tekrar okuldan da o alıyor bugün tekrar onunla okula geldim sonra kapıda Momo ile karşılaştım okula beraber girdik daha sonra sabah kahvaltı yapmadığım içi kantine inelim dedik -Momo j-hope u gördün mü nerdeyse sabahtan beri iç görmedim -hayır Tzuyu ilginç olan bende görmedim biz konuşurken birden üstümde bir yük hissettim aynı hissi momo da hissetmiş olaki bir anda bağırdı. sonra arkamızı dödüğümde bu kim olabilir diye düşürken salak jhope çıktı ve bir anda günaydın diye bağırdı momoya bakıp bir öpücük gönderdi haha momo da aish salak diyerek kafasını çevirdi sonra jhope da bana dönerek -ooo güzellik her zaman çok güzelsin gerçekten de tam bir meleksin . -yaaa jhope salak salak konuşma yine ...
zil sesi
-ayyy olamaz ders var offff
derse girdik nedense hemen geçti çünkü ders dindi hahah tövbe tövbe ya neyse çok şükür 2.dersimiz bedenmiş momo ile yavaşca soyunma odasına indik ve kıyafetlerimizi giydik ardından bahçeye çıktık . jhope un sesi ile arkamıza döndük sonra slk jhope -Tzuyu bize kantinden kahve alıp gelir misin. dedi bende kabul ettim kantinden momo ve jhope a kahve kendime de bir meyve suyu aldım bir tepsi ile götürürken arkamdan sanki kendi ismimi duydum gibi geldi bu yüzden arkama döndüm ama yanıldım önüme döndüğüm an benden yaklaşık 10 cm uzun bir erkeğe çarptım ve yere düştüm kafamı kaldırdığımda bana sinirle bakan erkeğe göz attım ve...
arkadaşlar çok şükür birinci bölüm bitti sizce nasıl ikinci bölüm ne zaman gelsin umarım beğenirsinz....