sabah olsun istemiyorum gerçekten de okula gitmek istemiyorum saat 6 ve okula gitmem gerekiyorr offf gece geç saatlere kadar o kadar çalıştım sanırım en son saat 3 olmuştu ve hatta çok çalıştığımın kanıtı ise burnumun kanamasıydı.
Yazardan,
Tzuyu sabah alarmın sesi ile sersem bir şekilde gözlerini açar ama çok uykusu vardır çünkü gece yaklaşık 3 e kadar uyumamıştır. bu yüzden gözlerini zar zor açar ardından hazırlanıp kahvaltı yapmadan okula gider ve içeri girer ama o kadar sersem ve saçları herşeyi çok fazla dağınıktır o sırada sınıftaki herkes tzuyu nun bu haline gülerler ve sınıfa yeni bir kız gelmiştir tae ve jk nın arkadaşı ve eski okulunda 3.dür . neyse Tzuyu sırasına oturur ve hemen kapanır bunu gören jk tatlı bir gülüş atar sonra jhope ve momo tzuyu nun yanına gelir momo, -tzuyu bu halin ne kalk çabuk tuvalete gidiyoruz diyip tzuyu de aalıp tuvalete giderler yanında lisa da vardır çünkü lisa hep tzuyu ye yakınlaşmak istemiştir yani arkadaş olmak neyse tzuyu tuvaletin aynasında kendisine bakar bir anda hafif bir çığlık atar sonra jhope yanlarına gelerek tzuyu ye kahveyi verir lisa da keni çantasından makyaj çantısını getirir ve tzuyu ye makyaj yaparlar çok şükür ki tzuyu nun bir az daha uykusu olmasına rağmen şimdi daha iyidir kolidorda ki öğrenciler telefonlarına bakıp şaşkın tepkiler veriyordur . momo telefonundan haberlere bakar ve suratını şaşkın bir şekilde Tzuyu ye döner , Tzuyu de korkmuş bir yüz ifadesi ile momo ya bakar sonra momo bir anda bağırır Tzuyu ünlü olmuşşsun haber kaynağı diyor o dağınık saçı ile bile güzel yazıyor inanmıyorum Tzuyu der Tzuyu de yüzünde şaşkınlıkla ne diye takrar eder sonra da yüzünde gülücükler bu tae kolidordan geçerken görür ve bir anda garip bir şey hisseder.Okul bitmiştir.
Tzuyu den,
okul bitti eve doğru gidiyordum ve içimden şunlar geçiyordu bugün asla ama asla kimse üzemez. bunları söylerken yanımda bir araba durdu aa bu chang su amca , chang su amca arabadan inip yanıma geldi ve bana dedi ki Tzuyu seni bir yere götürmem gerekiyor birisi seni bekliyor dedi bende kim , neden diye şaşkınca sordum o da şimdi gitmemiz gerekiyor hadi diyip kolumdan nazik bir şekilde tuttu daha beni arabaya bindim bir restaurantın önünde durduk. ve restaurantın içine girdik lüks bir yer olduğu belliydi içeride sadece bir kaç çift vardı sessizdi . yavaş adımlarla yürümeye devam ettim ve tam da karşım da onu gördüm burda ne işi vardı.
arkadaşlar bir bölümün daha sonuna geldim bu bölüm de kısa oldu , kısa olmasının nedeni ise uzun yazıp sizi boğmak istemiyorum ve yeni böülümde en kısa zaman da gelecek umarım beğenirsiniz şimdiden teşekkürler kendinize iyi bakın sizi seviyorum