KISA ÖZET,
benden yaklaşık 10 cm uzun olan bir erkeğe çarptım ve kafamı kalırdığımda bana sinirle baktı...
hızlıca kolumdan serçe tutup beni kaldırdı sınra kolumu daha fazla sıktı ilk önce üstüne bakıp bana döndü naptığının farkında mısın diye bağırdı. bende bir kaç kere özür dileyip başımı eğdim sonra ahh bu okulda ne kadar çok salak ve gerizekalı var diye yanımdan gitmeye kalktı sonra bende arkasından -ya... beni duymazlıktan gelip yürümeye devam etti -yaaaa aptal. diye bağırdım -bana mı dedin . diyerek yanıma doğru yaklaştı bnede evet diye haykırdım sonra eline havaya kaldırdı ve ve tam vuracakken arkasından bir erkek elini tuttu. daha sonrasında öküz olan erkek arkasına döndü ooh kuzen geldin mi dedi o erkek de yani beni koruyan erkek de evet ama sen ilk günden başlamıssın kötülüğe diyerek devam etti sonra yanımdan uzaklaştılar bende hızla toparlanıp ayağa kalktım sonra momoların yanına gittim ellerime bakıp eee hani bizim kahveler dedi jhope bende ee şey bitmiş diyerek ağzıma geleni söyledim onlarda şaşkınca baktıktan sonra iyi tmm dediler son 2 dersin matematik olduğunu duyunca yıkıldım ohh gerçekten sıkıcı sınıfa beraber girdik sonra sırama oturdum ardından hoca sınıfa girdi ve yanında 2 yeni öğrenci ile bu yıl okula çok kişi geldi bidk bidk bunlarr olamaz biri şeytan biri melek yaaa allahım ya sonra kendilerini tanıttılar şeytan ın gerçek ismi Taehyung olduğunu meleğinde gerçek isminin jungkook olduğunu öğrendim herneyse 2 boş sıra vardı biri en arkada biri de yanımda şeytan pardon ama buna asla tae demem onun ismi bundan sonra şeytan neyse bana baktı ve daha sonra en arka sıraya geçti mal ya havasına bak salak ya jungkook a baktığımda bana bakıp gülümsedi merhaba acaba oturabilir miyim dedi bende şaşkın bir şekilde evet evet diye yanıt verdim yanıma oturduktan bir 5-10 saniye sonra teşekkür etmeyecek misin dedi bende neden diye düşünürken aklıma geldi beni kurtarmıştı bende aaa evet teşekkür ederim diyerek yanıt verdim .
arkadaşlar çok fazla uzun yazdığımı fark ettim bu yüzden biraz ara vereceğim ve umarim beğenirsiniz istediiniz bir şey varsa yorumalrda belirtin