#4

971 106 100
                                    

   Steve, Chris gittikten sonra tüm ısrarlarına rağmen odadan çıkıp seti gezmeye başlamıştı. Birileri yanından geçerken şapkasını indirip güya tanınmıyordu.

"Chris, sen biraz önce..." Steve tanıdık sese döndüğünde Scarlett'in arkasına daha sonra ona baktığını gördü. Bu sefer 'Natasha!' diye bağırmamak için kendini zor tutmuştu. Ona 'Chris' dediğine göre Nat değildi. Herkesin bir ikizi mi vardı burada?

"Ben seni biraz önce görmedim mi ya?"

"Şey.. Ben Steven, Chris'in dublörüyüm." Steve yüzünü ondan kaçırarak ve sesini kalınlaştırmaya çalışarak konuşmuştu. Buna inanmasını umuyordu ama kendi bile inanmamıştı.

"Ben fazla uykusuz kaldım sanırım bu aralar..." Scarlett söylenerek giderken başının belaya girmemesi için odaya dönmeye karar verdi. Geldiği yolu takip edip odaya girdi ve rahat bir nefes vererek şapkayla gözlüğü çıkardı. Ama odada fark etmediği ayrıntı kendini belli edince şaşkınlık ve korkuyla yerinde sıçramıştı.

"Sonunda yalnız kalabildik." Arkasına döndüğünde yine Sebastian'la karşılaşmıştı. Tepki vermesine bile izin vermeden yanına gelmiş ve iyice yaklaşıp duvara yaslanmasını sağlamıştı. Bugün, Steve'i duvara yapıştıralım günü, falandı sanki...

"Buc... Seb... Ben..."

"Bugün niye benden kaçıp duruyorsun Chris? Geçen gün yüzünden kızgın mısın yoksa? Ben de onu konuşmak için-" Steve olayı bilmese de hızla kafasını iki yana sallayıp gülümsemeye çalıştı. Kavga falan etmişlerdi herhalde. Başka ne olabilirdi ki? Ama şu an ondan bir an önce kurtulması gerekiyordu.

"Yok, hayır... Kızgın değilim. Sen haklıydın aslında." Sebastian'ın yüzü anlamsız bir ifadeye bürününce bir pot kırdığından korkmuştu.

"Haklıydım tabi. Herkesin bilmesi için çok erken. İyi miyiz yani şimdi?" Steve olumlu anlamda kafa salladığında Sebastian'ın ellerini beline yerleştirmesini beklemiyordu.

"Açıkçası yine diretirsin ve kavga ederiz sanmıştım ama haklı olduğumu düşünmene sevindim. Şimdi gitmem gerek ama akşam görüşürüz." Adam gülüp ona kısa bir öpücük vermiş ve çıkmıştı. Steve ise bugün yaşadığı bir başka şokla orada kalakalmıştı.

....

Yapmasam ölürdüm zndmdmsndk

AșK ÜçQëNi

Yani üçlü (;

İkiliyi çok yazıyorum ya üçlüsü kaldı sjjsmsnmsnd

Me And Myself // Steve Rogers x Chris Evans  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin