Shipler; Rosekook- Taelice- Jinsoo
Yoonnie-8, Jenmin-9 oy aldı. Jenmin olması gerek ama "diğer 8 kişi Jenmin olsa üzülüp okumamazlık yapmaz değil mi?" diye düşündüm. Isterseniz aşk üçgeni yaparım ama sonuç olarak Jenmin kavuşur. istemezseniz direk Jenmin olur.
Rose'nin ağzından:
Rose: Of Lisa! Nasıl yapıcam?
Lisa: Ya gizli gizli videosunu çekicen işte.
Jennie: İfşasını al bence. Umarım burnunu karıştırır!
Lisa: Ya ver telefonumu!
Rose: Lisa, yakalanacağımı biliyorsun! Zorlama!
Lisa: Tamam ya. Bari imza al ve onun dediği kelimeleri ezberle.
Rose: Manyadın mı!? Nasıl ezberliyeyim! Kapat Lisa!
Lisa: Bir dur! Unutma, çocuğun adı Kim benim gülüşü güzel bir tanem Taehyung.
Rose: Tamam. Artı kapat Lisa!
Lisa: Yaa... Banane ilk sen kapat.
Rose: Tamam.
DeYip telefonu Lisa'nın suratına kapattım. Konuşma bitince annemlerin yanına varmıştım. Hemen kapıyı çaldım. Babam açtı.
Bay Park: Rose!
Deyip bana sarıldı. Onları çok özlemiştim. Ağlayasım geldi ama ağlamicaktım.
Bay Park: İçeri gel kızım sana süprizim var.
Ayakkabılarımı çıkarmıştım ki annem geldi.
Bayan Park: Rose! Çorablarını çıkar. Çok kirliler.
Klasik annem işte. Yapacak bir şey yok. Çoraplarımı çıkarım ve annemin yanına gittim sarılmak için.
Bayan Park: Önce eller!
Ellerimi yıkadıktan sonra nihayet anneme sarıldım. Babam beni çalışma odasına götürdü. Elinde bir flash vardı. Flashı bana verdi. Hemen bilgisayara taktım ve içine baktım.
Rose: Bu benim kaybettiğim şarkı sözleri!
Bay Park: Evet. Hepsi kağıda yazılıydı ve hepsi bir yerden çıktı ve bende birleştirdim. Beğendin mi?
Rose: Tabii ki.
Deyip ağladım. Söz vermiştim kendime ama boşver gitsin
Bay Park: Hey! Bu evin ilk kuralı neydi!?
Rose: Ağlamamak. Peki kurallar ne için vardı?
Bay Park: Çiğnenmek için.
3 gün boyunca ailem ile birlikteydim. Dördüncü gün dönmek için çıktım ama şu Bts'ten imza falan almam gerekiyordu. Fan şeysine gittim. Lisa'nın elime tutuşturduğu fotoğraftaki çocuğu buldum.
Rose: Bir imzalı fotoğrafınızı alabilir miyim?
Tae: Fotoğraf vermek için buradayım!
Rose: Çabuk olur musunuz. Acelem varda biraz.
Tae: Heyecanlanman gerekirdi. Sen army değil misin?
Rose: Hayır.
Tae: Peki neden buradasın?
Rose: Bir arkadaşım hatta kardeşim diyelim, buraya geldiğim için benden imza almamı istedi. Hatta video çekmek bile istedi. Sanırım en büyük hayranınız kendisi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biraz Süt- Rosekook
FanfictionRose ve Jungkook çok eğlenceli ve çok iyi insanlardı... Herkes onları, onlar da herkesi çok severdi... Shipler: Taelice, Jenmin, Jinsoo ~Tüm hakları Tavşan Çocuk'ta saklıdır~