2. Bölüm

1.3K 98 153
                                    

9-Yoonnie ve 9-Jenmin oldu. Aşk üçgeni yapıcam.

Jisoo'nun ağzından:

Sabah olduğunda hemen kızları uyandırdım. Hayvanlar kalkmıyordu bir türlü. Bende hepsinin üstüne sıcak su döktüm. 

Rose: Yandıııııım!

Lisa: Altıma yaptıııııım!

Jennie: Şimdi ağzına sıçtııııım!

Jisoo: Hızlıca kaçtıııım!

Ben kaçıyordum. Kızlarda beni kovalıyordu. Lisa sinsice arkamdan yakaladı beni. Jennie bacaklarımdan, Lisa da kollarımdan sıkıca beni tutuyordu. Rose üstüme atlayınca kollarımın ve bacaklarımın, gövdemden ayrıldığını hissettim.

Jisoo: Caniler! Insan soğuk su falan döker! Kollarım koptu!

Rose: Neyse hadi kahvaltı yapalım.

Jisoo: ben burada ölüyorum kız bana kahvaltı diyor!

Rose: Unnie abartma. Hem bize bak. Yüzümü yaktın resmen. Artık kırmızı dolaşırım!

Jennie: Hadi uzatmayın da bir şeyler yiyelim.

Hepimiz sofraya daldık. Hayvan gibi yediğimiz sırada kapı çaldı. 

Jennie: Lisa sen daha yakınsın!

Lisa: Tamam gidiyorum.

Lisa kapıya baktı. Tanımadığımız biri gelmişti ve mal Lisa içeri almıştı.

Rose: Acaba siz kimsiniz?

Menajer: Ben ünlü K-Pop grubu Bts'in menajeriyim. Rose Hanım flashınızı giderken düşürmüştünüz ve biz de içine baktık. Yanlış anlamayın kimin bilmek için. İçinde her şirketin isteyeceği fikirler var.

Lisa: BTS MI!? ŞIMDI BEN BTS ILE MI TANIŞICAM? YES BE! EN BÜYÜK HAYALIM!

Jennie: Lisa bağırma. Size gelirsek, bu bir iş teklifi mi?

Menajer: Evet. Hatta belgeler bile hazır. Okuyup imzalaya bilirsiniz.

Kızlarla birbirimize baktık. Lisa çok heyecanlıydı. Bende bir şey anlamamıştım. Fısıldaşmaya başlamıştık.

Jisoo: Bts?

Rose: Benim geçen hafta Lisa için imza istediğim grup.

Lisa: Ya lütfen kabul edelim. Nolurr. Hem hep bu fikirleri değerlendirme hayali kuruyorduk. Ne güzel işte! Gerçek olucak!

Rose: Oylama yapalım.

Jisoo: Tamam. Kabul edenler?

Rose, Lisa ve ben elimizi havaya kaldırdık. Jennie kaldırmamıştı. Hepimiz Jennie'ye baktık.

Jennie: Ne var!? O kendini beğenmiş koyun sürüsünden nefret ediyorum. Onlar gibi Başkan ne derse onu yapmak istemiyorum!

Rose: Jennie bu çok büyük bir hayalimiz. Üçümüzün hatta dördümüzün hayalini suya düşürecek misin?

Jennie: Pekala... Kabul ama oda verirlerse en güzel oda benim olucak.

Menajere döndüm.

Jisoo: Kabul ediyoruz. 

Hemen okudum anlaşmayı. Uymayan bir şey yoktu. Kızlara bakıp imzaladım. Sonra da onlara döndüm. Onlarda imzaladı. Jennie biraz tereddüt etti ama imzaladı. 

Menajer: Bavullarınızı hazırlayın. Üç saat sonra Güney Kore'ye gidiyoruz!

Rose: Bu kadar çabuk olacağını düşünmemiştim.

Biraz Süt- RosekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin