3. Bölüm

1.1K 88 56
                                    

Jungkook'un ağzından:

Kahvaltı yapıyorduk ve ben Rose'a bakıyordum. Karşında oturduğum için kafasını kaldırınca göz göze geldik. Bana gülümsedi ve yemek yemeye devam etti. Bir süre sonra benim hala ona baktığımı fark etti ve kızarmaya başladı. Aishh! Bu kadar tatlı olmak zorunda mısın!? Utandığını görünce sırıtmaya başladım. 

Jin bir bana bir Rose'a baktı. Bana doğru eğildi ve fısıldadı.

Jin: Kook sen hayırdır?

Jungkook: Derken?

Jin: Yani aşık mı oldun kıza. Niye yiyecekmiş gibi bakıyorsun?

Jungkook: Öyle mi bakıyorum?

Jin: Tamam ben anladım. Açılmaya kalkma! Biliyorsun, sevgili yapmak yasak.

Jungkook: Bir saniye ya. Ben aşık mı oldum şimdi!?

Tae: Öyle görünüyor.

Jungkook: Sen nasıl duydun lan?

Tae: Deminden beri sizi dinliyorum.

Jin: Mal mısın? İşin gücün yok mu senin?

Tae: Var şarkıcıyım ama şuan mesai saati değil. Boşum yani.

Jennie: Sofrayı toplayında bir şeyler yapak.

Jimin: Sen napıcan?

Jennie: Bahçeye çıkıcam. İşiniz bitince çağırırsınız?

Namjoon: Yalnız iş senin işin.

Jennie: Sebep?

Yoongi: Çünkü biz idolüz. 

Jimin: Hem kız olan sensin azıcık ev işi yap.

Jennie: Niye? Erkeklerin beyninde problem olduğu için erkekler ev işi yapamıyor mu?

Namjoon: Düzgün konuş bizimle!

Rose: Az susun amk! Sofrayı ve kahvaltıyı hazırlayanlar toplamasın.

Jisoo: Yes be! Bulaşıklar size kaldı.

Jennie: Ya siz zengin değil misiniz? Hizmetçi falan yok mu?

Lisa: Zenginler ama idol oldukları için tehlikeli.

Namjoon: Aslında başkan bir tane gönderecekti buraya ama daha gelmedi.

Rose: Tamam gelene kadar toplamayın. Jennie unnie gel dışarı çıkalım.

Jisoo: Ama biz kahvaltıyı hazırlayıp yorulduk. Sizde toplayıp yorulun!

Jin: Sus kız.

Rose: Jennie gel çıkalım artık.

Dedi ve ikisi de dışarı çıktı. Ben de Rose'un peşinden gittim. Jennie fotoğraf çekiyordu ve Rose ona güzel bir arkaplan arıyordu çekmesi için.

Benim olduğum ağaca doğru yaklaştı. Beni farketmesin diye ağacın altına hızla oturdum. 

Jungkook: Ahh! Popommm!

Jennie gelip fotomu çekti. Gülmeye başladı. Ben hayatımda böle vicdansızkansız anti görmedim!

Rose: Jungkook oppa! Iyi misin?

Gözlerimi büyülttüm.

Jungkook: Oppa mı???

Rose: E-Evet. 

Kekeledi! Oley lan! Beni seviyor o da! 

Jungkook: Iyim. Teşekkürler şirin kız.

Deyip göz kırptım. Çünkü dün hyunglarım ile badboy olma kararı aldık. Pek beceremicez sanırım.

Jennie: Evet domates kadar şirin. Ben gittikten sonra mı sarılsanız?

Rose: Hey! Bittin sen!

Deyip Jennie'yi dövmeye başladı. Kızgınken çok tatlı görünüyordu. Bu kız beni çıldırtıyor.

İç Ses: Geyirirken de tatlı görünüyor mu?

Kapa çeneni! Burda Rose'un be kadar iyi dövüştüğünü ve ne kadar yetenekli olduğunu izliyorum! 

Sanırım fazla iyi dönüşüyor çünkü Jennie ölmek üzere.

İç Ses: Kiminle konuşuyon lan?

Okurlarla.

İç Ses: Bende birşeyler söylicem. Bu Jungkook var ya, evde tekken-

Fanların benim hakkında ne düşündüğüne bakıyorum. Aa bak Jennie ölüyor iç ses. Hadi yardım edelim.

Demeye kalmadan Yoongi ve Jimin çalılıkların içinden çıkıp Jennie'yi kurtardılar. Sonra onu içeri götürdüler.

Rose: Onlar nereden çıktılar ya?

Rose'nin ağzından:

Rose: Onlar nereden çıktılar ya?

Jungkook benim üstüme doğru yürümeye başladı. Aslında tatlı bir şekilde gülümsüyordu. Bir süre sonra sırtım bir ağaca deydi. Jungkook kollarıyla sağımı ve solumu kapatmıştı. 

Rose: Nerden çı-çıktılar dimi onlar. Kesin ça-çalılık o-onlardan çıktı.

Jungkook güldü.

Jungkook: Çalılık onlardan çıkmadı. Bence onları boşverelim. Güzel dövşüyorsun. 

Rose: Aslında güzel dövüşürüm ama bu kadar değil. Yani dövüşürüm ama Jennie unnie kadar değil yani gaza falan geldim herhalde nası oldu bende bilmiyorum yani tesadüf mü ne ya da Jennie unnie bilerek ben-

Jungkook: Çok konuşuyorsun sincap.

Rose: Ben gideyim en iyisi.

Jungkook: Istiyor musun?

Gerçek yüzümü mü görmek istiyor? Sıkıntı yok gösteririm.

Rose: Dayak istiyor musun?

Jungkook: Pek sanmam.

Rose: O zaman yol ver.

Jungkook: Artık bana bir iyilik borcun var.

Deyince kolunu tuttum ve döndürüp sırtına yasladım.

Rose: İyilik borcum artık bitti. Seni döverek akıllanmanı sağladım. Yani iyilik yaptım. Ha bir de, bir daha yolumu kesersen veya yavşamaya kalkarsan bu kadar sakin kalamaya bilirim! INSANLARI MUTLU ETMEM SERT BIR KIZ OLMADIĞIM ANLAMINA GELMEZ.

Resmen kükremiştim. Gayette haketmişti birkerem. Korkmuştu sanırım. Yani gözleri öyle söylüyor. Kıyamam ya...

Diyeceğimi sanmıyorsunuz. Değil mi?

.

.

.

Sizce Asi Rose mu Duygusal Rose mu?

Bence Asi Rose.

Biraz Süt- RosekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin