♡ C I N C I ♡

965 130 14
                                    

Taehyung stătea răzamăt de intrarea cofetariei, având telefonul în mâna sa stângă.

Deși trebuia să se întâlnească cu Jungkook la 16:30, el era acolo deja la 16:00. El mereu întârzia la așa zise întâlniri, dar de data asta a zis mai bine să vină mai devreme decât mai târziu.

Cei drept, se plictisea așteptând atât timp, iar Kookie care nu răspundea la mesaje nu îl ajuta.

Și-a lăsat capul pe spate, lăsând un suspin să îi părăsească buzele. Pierdut în lumea lui, nu observase că era un băiat în fața lui, care tot încerca să îi atragă atenția.

"Tae!" a strigat tânărul, ce l-a făcut pe Taehyung să îl observe, după și-a deschis gura larg fiind mirat.

L-a strâns tare în brațe, legănându-l din stânga în dreapta, ceea ce era ușor pentru el să facă având în vedere că cel mic nu cântărea mai mult ca o pană "Kookie, aigoo nu trebuia să vi așa devreme!"

Jungkook doar murmura fiindcă cel mare îl strângea prea tare ca să scoată vreun cuvânt.

După ce Taehyung i-a dat drumul, Jungkook se uită în sus la fața lui, în timp ce o culoare roșiatică se prelingea pe obraji săi "Nu am vrut să întârziu, așa că am venit acum" a răspuns Kookie, după un minut în care a fost pusă întrebarea.

Taehyung râdea văzându-l pe micuț bosumflat, fiindcă arăta mai drăguț decât el vroia.

I-a strâns mâna și l-a tras după el în cofetărie. Cei doi s-au apropriat de raftul de sticlă care îi despărțea de delicioasele prăjituri.

Jungkook se uită la grămada de prăjituri cu uimire, ochii lui sclipind. Simțea cum se forma saliva în gura lui, iar el o înghițea instant.

"Poți să alegi orice dorește inimioara ta, chiar și un tort" Jungkook și-a întors privirea la cel mare, iar acesta i-a clipit, făcându-l mai confuz decât era deja.

După minute bune de gândit, Kookie a ales o prăjitură numită 'Hawaii', care era în forma de cilindru, având diferite straturi de cremă din fructe, și o bucățică de ciocolată în formă de inimă pe deasupra.

Nu era nici cea mai scumpă prăjitură de acolo, dar nici cea mai ieftină. Chiar dacă i s-a spus că poate alege orice vrea, micuțul nu a vrut ca altcineva să dea prea mulți bani pe el.

Tae a comandat cele două prăjituri, după care le-a luat pe fiecare într-o mână. Bineînțeles, Kookie a oferit să îl ajute, însă Tae i-a zis să aleagă masa la care vrea să stea.

A așezat prăjiturile pe masă, după care s-a grăbit să îi tragă încet scaunul pe care urma să stea Jungkook.

Acțiunile lui de 'gentleman' l-au făcut pe Jungkook să se simtă special, ceea ce era un sentiment nou pentru el.

Se uită în ochi celui mare, după care și-a aplecat puțin capul "Mulțumesc.." a reușit să zică Kookie într-o voce aproape silențioasă, dar era sigur că Tae a înțeles având în vedere că a râs puțin.

Cel mare s-a așezat și el pe scaun, acum fiind fața-n fața cu Jungkook care părea tensionat, umblându-și gura cu bucăți din prăjitură.

Încerca din răsputeri să nu zică nimic, sau mai rau, să nu râdă la cât de adorabil era. Și-a scos telefonul într-un mod subtil din buzunar.

A intrat pe cameră cu intenția să îi facă celui mic o poză. Și-a ridicat putin telefonul încât camera îl putea captura.

A apăsat pe buton să realizeze poza, însă s-a auzit un "click" urmat de un bliț orbitor. Taehyung și-a dat o palmă peste frunte realizând prostia sa.

between lovers | taekookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum