"Kookie, poti coborî până aici?" vocea femeii răsuna prin toată casa din cauza liniștii.
Cu pași lenți, Jungkook se îndreaptă spre mama sa, care își sorbea cafeaua, ca deobicei. El o judeca foarte mult în capul său deoarece femeia nu mănâncă nimic toată ziua, cafeaua fiind singura sursă de energie pentru toată ziua. Cafeaua e dezgustătoare își spuse băiatul îngândul său.
"Da, mami?" își puse mâinile după spate, încercând să își amintească ce ar fi putut face rău; erau doar două cazuri în care îl cheamă afară din camera sa; să îl cheme la masă, sau că are belele. Din păcate, era de mult trecut ora prânzului. Am belit-o.
Femeia a oftat adânc, după care își pune jos ceașca de cafea. "Ce vrei să îți adresez prima dată, o întrebare sau sa îți spun o veste?"
"Ah..păi spune prima dată întrebarea" Jungkook se așează lângă mama sa pe scaun.
"Mă bucur, e mai ușor pentru mine. Pe scurt, ce vrei sa faci, acum că ai terminat liceul?"
Băiatul a înghițit în gol, neștiind ce să răspundă. Nici el nu s-a gândit până acum la asta, deoarece bucuria că a trecut de clasa a 12-a l-a făcut să uite de toate chestiile stresante din lume. Să nu menționăm că BAC-ul l-a terminat cu 7 fix la toate cele trei materii, română, geografie și istorie. Nu e cel mai isteț, dar nici nu a încercat să fie niciodată.
Era clar că el nu vroia să meargă la facultate, dar nu s-a gândit nici unde vrea să lucreze.
I-a luat mâinile mamei sale și le-a strâns foarte tare "Mami, să nu fi nervoasă pe mine, dar încă habar n-am ce vreau să fac, dar promit că o sa vin cu o idee curând!" Micuțul s-a uitat în jos deoarece nu putea să se uite în ochii mamei sale; dacă ea ar fi dezamăgită, inima lui s-ar crepa în milioane de bucăți.
Femeia a fost tăcută pentru primele secunde, deoarece a fost șocată de gestul copilului ei. După ce și-a revenit, s-a repezit să îl i-a în brațe.
"Vorbești prostii, o să vină vremea când o să îți găsești ce vrei să faci, nu trebuie să îți frămânți capul cu asta! Ridica-ți capul să te sărute mama!" i-a ordonat dându-i un mic sărut pe obrăjor.
Fericirea băiatul era extrem de vizibilă, zâmbetul până la urechi fiind factorul care îl dădea de gol.
"Mulțumesc mami, ești eroul meu!" a luat-o din nou în brațe pentru o scurtă durată.
"Acum pentru așa zis-a veste, mamica ta s-a îndrăgostit de un bărbat. Aș vrea să îl cunoști într-o zi, dacă ești și tu de acord cu asta" Nayeon își simțea inima că o să îi iasă din piept din cauza emoțiilor.
Deoarece băiatul și-a pierdut tatăl la o vârstă așa mică, ea evita orice bărbat care era interesat de ea. Inima ei nu și-a revenit de la ultimul ei soț, însă un bărbat i-a arătat fericirea într-o relație pe care ea a uitat-o de mult timp.
Nu știa cum Jungkook o să reacționeze la astfel de vești, mai ales că e o fire sensibilă, și chiar foarte proiectivă față de mama sa.
"Cât timp a reușit să te atragă pe tine, o femeie așa de independentă, sunt sigur că e un om bun. Până la urmă, sunt sigur că a fost nevoie de multă răbdare până să te convingă să îi dai măcar o șansă!" decise Jungkook sa rupă tăcerea dintre cei doi.
Cei doi au bufnit în râs la zisele băiatului, deoarece au fost pline de adevăr.
"Așa e..mulțumesc Jungkook" a zis femeia cât timp și-a șters o lacrimă de la colțul ochiului.
"Pentru nimic mami. Vreau să fi cea mai fericită versiune a ta, și nimic nu va schimba asta" i-a zâmbit dulce micuțul.
Momentul lor a fost a fost întrerupt de telefonul care suna din camera lui. Fără ezitare, Jungkook s-a repezit ca sa nu piardă apelul. Singura persoană care îl putea suna era Taehyung, deși încă era la munca.