♡ P A I S P R E Z E C E ♡

958 85 40
                                    

Luând paiul între buzele sale, Jungkook a sorbit încet din laptele său cald, cu aromă de banane.

Ochii lui se îndreptat încontinuu spre geamul care îl desparte de lumea de afară, încercând să găsească prietenul său care trebuia să ajungă deja acum zece minute.

Faptul că prietenul său a întârziat nu l-a enervat, doar că se plictisea singur în cofetărie.

A ales acel loc pentru că era cofetăria în care lucra și Taehyung, care urma să intre în tură. A vrut să iasă cu prietenul său, dar pentru că era prea dependent de iubitul său, nu putea să stea mai mult de câteva ore fără el.

Bineînțeles, a venit fără ca acesta să știe.

Clopotul a sunat, anunțând întrarea unui client în cofetărie. Era persoana pe care o aștepta Jungkook cu nerăbdare, însuși Park Jimin.

Un zâmbet s-a format pe buzele celui mic în timp ce prietenul său se apropia de masă, zâmbind și el.

Kookie s-a ridicat, practic aruncându-se în brațele prietenului său. Din fericire, acesta avea destulă forță să îl prindă și să nu cadă unul peste altul. Nu era el foarte forțos, dar Jungkook nu cântarea mai mult decât o pană.

"Ai întârziat!" Jungkook a rupt îmbrățișarea, bosuflându-se.

Jimin s-a așezat pe scaun, micuțul făcând același lucru. Văzând bosumflarea celui mic, acesta a râs și i-a ciufulit părul.

"Îmi pare rău, dar e foarte aglomerat, mai ales că e și luni. Trebuia să mă pornesc mai devreme" zâmbetul său s-a transformat într-unul trist "Mă ierți Jungkookie?" l-a întrebat acesta aproape șoptind.

Kookie s-a uitat la el, observând pungile negre de sub ochii lui. Instant, a regretat că s-a purtat în acel fel, mai ales când singurul său prieten părea că nu mai dormise de câteva zile.

"Normal că te iert.." Jungkook i-a luat mâna prietenului său, și a început să facă mici cerculețe în palmă.

Jimin avea mâinile sensibile, așa că cu fiecare atingere din partea celuilalt băiat, simțea cum moare pe dinăuntru fiindcă îl gâdila prea tare.

"Jungkook-ah.. oprește-te, te rog" a încercat să își tragă mâna înapoi, însă Jungkook și-a înfipt unghiile în mana sa, trăgând spre el cu o forță mai mare decât al lui Jimin.

Cel mic continua să râdă văzând prin câtă durere își punea bietul prieten.

S-a auzit clopoțelul din nou, dar de data asta, nu a intrat un oarecare străin, ci iubitul micuțului.

Jungkook i-a dat drumul prietenului său ca să își acopere toată fața cu mâinile sale micuțe.

Jimin a rămas confuz pentru o secundă, după care l-a observat pe băiatul care intrase. El știa deja tot ce se întâmplase de la Taehyung, mai ales că Tae mereu îl întreba diferite chestii despre Jungkook.

Tae i-a observat, și s-a apropiat de ei.

"Ce faceți aici?" îi întreabă Taehyung cu un zâmbet larg, dând mâna cu Jimin.

"Am ieșit și noi din ani în paști" i-a răspuns Jimin, râzând.

Blondul se uită rânjind la iubitul său care încă se ascundea după mâinile sale, încercând să fie invizibil în momentul acela. Chiar dacă vroia să își vadă iubitul, micuțul știa că inima sa va muri la vederea lui.

"Kookie, de ce mă ignori?" s-a așezat acesta lângă, dându-i firele de pe frunte la o parte.

Ușor, micuțul și-a dezlipit două degete ca să îl poată vedea pe Tae. Acesta a regretat instant fiindcă blondul avea o privire blândă care l-a făcut să se roșească până la urechi.

"O să vin să vă servesc, că acum intru în tură. Dacă vine un chelner, spuneți că vă mai gândiți" după ce a plasat un sărut scurt pe fruntea celui mic, Tae a plecat grăbit să se schimbe.

Jungkook și-a aruncat mâinile pe masă, răsuflând ușurat.

"Jimin, era să mor. ERA SĂ MORI, AUZI?" a urlat micuțul, obrajii săi devenind mai roși pe secundă ce trece.

Prietenul său nu s-a putut abține, și a izbucnit într-un râs isteric, lăsându-și capul pe masă.

Jungkook doar îi dădea o privire ucigătoare, bosuflându-se. Era nervos fiindcă prietenul său râdea pe seama lui în loc să îl ajute. Nici el nu știa cum l-ar putea ajuta, dar totuși.

"Râzi ca un prost" îi zice Kookie, mușcând-și buza inferioară.

După ce și-a șters lacrimile, Jimin și-a ridicat capul, continuând să râdă "Dacă ai fi văzut ce față ai făcut, probabil și tu ai fi râs. Chiar așa de îndrăgostit ești? Aproape mi se face rău"

"Păi.. e vorba de Tae până la urmă. Cine nu s-ar îndrăgosti de el?"

Jimin și-a dat ochii peste cap "Păi, eu? Dacă ai ști ce kink-uri are.." și-a acoperit gura pentru o secundă "Scuze, nu e ceva ce ar trebui să zic"

Micuțul s-a lăsat ușor pe spate și a răsuflat greu. Nici el nu știa ce se întâmplă în mintea lui, tot ce știa era faptul că vroia din toată inima lui să bea un pahar cu lapte cald cu banane.

"Mă duc până la baie" i-a spus Jimin, dându-i telefonul său în mână.

Jungkook a dat aprobator din cap, văzând cum prietenul său se îndreaptă spre baie.

Ajuns acolo, Jimin s-a întâlnit cu Tae, așa cum au plănuit ei dinainte.

"Nu prea am timp să stau, deci spune-mi repede. E îndrăgostit de mine?" îl întreabă Taehyung cu o voce plină de îngrijorare. A înghițit în sec, fiindu-i frică de răspuns.

Jimin stă puțin pe gânduri, frecând-și ceafa. Știa deja răspunsul, însă îi plăcea să își țină prietenul cu inima la gură.

"Cum să îți spun.." spuse el dramatic, uitându-se spre podea.

Taehyung a înghițit încă o dată în sec, dar de data asta, degetele mâinilor începeau să tremure.

"E mai mult decât îndrăgostit de tine" i-a spus Jimin, ridicându-și privirea și zâmbindu-i.

Cel mai mic a răsuflat, după care i-a dat un pumn ușor în umăr.

"Te rog nu mai fă din ăstea.. era să mor, prostule" se plângea Taehyung, prefăcându-se supărat ca mai apoi să îi zâmbească larg.

Jimin doar i-a dat o palma peste cap, după care a zâmbit cu el.

"Mă bucur să te văd iar Jimin. Am petrecut atât timp împreună în liceu, ca mai apoi să fim amândoi ocupați și să nu ne mai vedem mai deloc. Fă-ți timp și pentru mine, Jimin-ah" cu asta, Taehyung l-a strâns în brațe pentru câteva secunde, mai apoi să se uite în ochii lui.

"Tu nu ești îndrăgostit de Jungkook, așa-i?" îl întreabă Tae, ridicând o sprânceană.

"Normal că nu sunt. Nu ți-aș putea face asta niciodată, mai ales ție" i-a răspuns Jimin zâmbind, încrucișându-și două degete de la mână.

"Normal că nu, doar mă iubești!" l-a luat încă o dată în brațe.

Tae se îndreaptă spre ușa de ieșire, după care se întoarce să îi facă cu mâna.

"Să nu îi spui asta lui Kookie!" blondul și-a pus un deget peste buze.

"Normal că nu" a râs puțin Jimin, după care i-a făcut semn să iasă "O să întârzii la tură în ritmul ăsta"

"Mulțumesc, Jimin!" cu asta, Taehyung a fugit din baie să se schimbe, lăsându-l acolo pe Jimin cu o față inexpresivă.

"Îmi pare rău, Tae"

between lovers | taekookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum