חזרנו ובגדול!
נשמח להצבעות ולתגובות 💜
קריאה נעימה.
~~~~~ג'ונגקוק ישב בקפיטריה ביחד עם חברו הטוב, הוסוק, שניהם היו מאוד שונים אחד מהשני, הוסוק היה חייכן, מתוק וגם מאוד שובב וג'ונגקוק, טוב הוא היה הבחור הכי פופולארי בקולג', ככה זה כשאתה טוב בכל דבר מבלי להתאמץ כלל, למרות גילו הצעיר יחסית הוא עקף שם את כולם, בספורט ובלימודים. הם הפכו לחברים קרובים, אולי בגלל ששניהם היו טובים באותם הדברים, זה פשוט קרה, למרות שג'ונגקוק לא היה חייכן ולבבי כמו חברו הטוב, היה מאוד קשה לסרב לו, ואכן הוא מעולם לא קיבל סירוב מאף אחד, לא בנות ואפילו לא בנים. עיניו הגדולות והיפות סרקו את הקפיטריה, יודע שכולם מסתכלים עליו. "משעמם לי." הוא אמר ועיניו נחתו על בחור שהוא לא היה בטוח שראה אותו לפני. "מי זה?" הוא שאל את הוסוק שסרק את הבחור עם השיער החלק והבהיר המשקפיים הסתירו הרבה מפניו, אבל הוא לא נראה רע, רואה בנים מתקרבים אליו ומציקים לו, גונבים לו את המשקפיים וג'ונגקוק רק הביט בסצנה עם חצי חיוך, דווקא חושב שהוא נראה לא רע בלי המשקפיים האלה.
"קים טאהיונג." הוסוק ענה, לא מסיר את עיניו מן המחזה המתרחש מול עיניו. "כמעט אף אחד לא מכיר אותו." הוסוק הוסיף, מסתובב אל פניו של חברו אשר היה שקוע במתרחש וצוחק מעט בלבו על ההתעניינות של חברו הטוב שבהחלט לא מתעניין כל כך באנשים שסביבו. "אתה יודע את השם שלו, אז כנראה שזה לא נכון שאף אחד לא מכיר אותו." ג'ונגקוק ציין עם חצי חיוך לחברו, עיניו היו ממוגנטות לבחור המסכן שניסה להשיג את משקפיו ורץ מצד לצד, עיניו רפרפו על גופו של האחר מבלי שהתכוון כל כך. "הוא נראה כל כך מסכן, כמו כלבלב." הוא ציין לחברו כשעדיין לא הוריד את עיניו מהבחור הזה.
"אני בטוח שהוא מסכן בדיוק כמו שהוא נראה." הוסוק אמר, מסתכל על חברו הטוב שבהה בבחור ועקב אחרי כל תנועה שלו. "הוא ממש מעניין אותך, אני מבין." הוא קבע, בלי לשאול בכלל מה עובר בראשו של ג'ונגקוק בגלל שהוא היה שקוף מדי בהתנהגותו. "ותפסיק לבהות, בסוף הפרצוף הזה יתקע לך." הוא אמר וצחקק בשקט. ג'ונגקוק הפנה את מבטו כשהוסוק אמר את זה וגלגל את עיניו. "לא, ממש לא.." הוא אמר אבל הבטן שלו התהפכה מעט, הבחור הזה היה אחד הבחורים הכי יפים שהוא ראה בחייו, אבל זה לא היה משהו שהוא יגיד בקול, בעיקר לא כשחברו הטוב התגרה בו. "אבל יכול להיות שהוא יהיה טוב במיטה." הוא הוסיף עם חיוך שובב, עיניו שוב עברו על גופו הרזה של האחר, שבסופו של דבר החזירו לו את המשקפיים אחרי שהוא נפל לרצפה, ג'ונגקוק לא ידע מה נכנס בו אבל הוא באמת היה סקרן לגבי הבחור הזה.
"רוצה לנסות?" הוסוק צחק מעט, מריח התערבות באוויר. יודע שאין סיכוי שדבר כזה יקרה, הרי זה קים טאהיונג, הוא כנראה היה רק עם ספרים בכל חייו. "אני אתן לך שבוע לגרום לו לשכב איתך, ואתה מחליט על התנאים למנצח. מה אתה אומר?" הוא שאל, מרגיש שהולך להיות שבוע מעניין. חיוך שובב עלה על שפתיו של ג'ונגקוק. "שבוע? בשבוע הוא יהיה במיטה שלי כבר 7 פעמים." הצעיר יותר אמר וליקק את שפתיו, הבחור הזה נראה כמו טרף קל בעיניו, אבל אחרי הכל, לא היה מישהו שסירב לו אי פעם. "אם אני מנצח אז..אתה תהיה המשרת שלי ותעשה כל מה שאני אומר לשבוע!" הוא אמר בשמחה כשעיניו היו ממוגנטות לטאהיונג, יכול לדמיין איך הבחור היפהפה יצעק את שמו, הוא ליקק את שפתיו. "ואם אתה מפסיד, אז זה יהיה ההפך." הוסוק הוסיף למשפטו של הצעיר, נהנה מהמחשבה שמישהו ידחה את ג'ונגקוק. כי זה בדיוק מה שיקרה, הרי טאהיונג לא ישכב איתו בחיים! והרי איזה מן חבר אתה, אם אתה לא רוצה להתעלל קצת בחברך הטוב? "סגרנו?" הוא שאל לאחר מחשבות מרובות, מושיט את ידו לנער הצעיר והמהופנט שישב לידו, מחכה שילחץ אותה.
YOU ARE READING
ההתערבות/ויקוק
Fanfictionג'ונגקוק הוא הבחור הכי נחשק בקולג', אחד שכל מי שמסתכל עליו רוצה חתיכה ממנו, הוא בחור גאוותן, חתיך ויהיר. טאהיונג הוא נער תמים ושקדן, חסר חברים (חוץ מחברו היחיד, ג'ימין) שכמעט ולא מוציא את עיניו מן ספרי הלימוד. העניינים במהירות התחילו להתפתח בין הש...