טאהיונג פתח את עיניו במהירות והלם, מסתכל על הנער השני, הוא רוצה אותו... בתוכו? הוא לא האמין שג'ונגקוק ירצה דבר כזה בכלל, הוא לא היה נראה אחד שישמח שמישהו יכנס לתוכו... כמובן שהמחשבה הזו הדליקה אותו מאוד ואיברו הגיב מיד כאשר שמע את המילים האלו, אבל גם הפחד היה שם, הפחד שג'ונגקוק לא יאהב את זה, שהוא יאכזב אותו וכמובן שהוא פחד לעשות משהו שהיה בשבילו ממש חדש ובלי ניסיון קודם. "אני לא יודע מה לעשות...כלומר כן, אבל איך?" טאהיונג שאל, טיפה מתבייש שהוא כל כך חסר ביטחון.
ג'ונגקוק אזר אומץ לפתוח את עיניו כשהוא לא שמע דחייה מטאהיונג, העיניים שלהם נפגשו, הוא הביט בו באהבה. "טאהיונג.." הוא לחש בקול חסר נשימה. "אני מעדיף שהפעם ...הראשונה שלי...תהיה על המיטה ולא על הרצפה.." הצעיר לחש והתוודה, יודע שטאהיונג בטח חושב שהוא כבר עשה את זה הרבה פעמים, אבל הוא מעולם לא היה פסיבי, או רצה לעשות את זה כמו שהוא רצה את הבחור היפהפה שגנב את לבו. "פשוט..בוא ..נשכב במיטה ו..תכניס את..הנשק שלך..אליי.." ג'ונגקוק ניסה שלא להסמיק ללא הצלחה אבל הוא אחז באיברו של האחר כשהוא ראה שהבחור היפהפה נדלק מבקשתו, הלב שלו פעם מהר מהתרגשות, הוא באמת רצה להרגיש אותו בתוכו.
נשימתו של טאהיונג נעתקה כאשר הוא שמע שזו תהיה הפעם הראשונה שלו, הוא היה בטוח שהצעיר לא אהב ששולטים עליו, אבל שהוא לא היה פסיבי מעולם? המחשבה הזו אפילו לא עלתה למוחו מרוב שלא הייתה נשמעת הגיונית בכלל בעיניו. וכשג'ונגקוק דיבר בדרך הזו על איברו, הוא לא הצליח לחשוב בבירור ואיברו הגיב אף יותר ממקודם. פניו היו אדומות, והוא לא הצליח למצוא את המילים הנכונות לומר בנוגע לכל מה ששמע. "א-אה... כן... בטח... מ-מיטה..." הוא גמגם והתרומם מגופו של השני כדי שיוכלו להתקדם למיטתו.
ג'ונגקוק לא יכל שלא להיות נבוך מתגובתו של טאהיונג, הוא נראה כל כך מופתע...וחמוד, זה גרם לו לחייך קצת, טאהיונג היה כל כך עוצר נשימה. הצעיר לקח נשימה עמוקה כשהוא נשכב על המיטה, מביט בעיניו של טאהיונג הוא פיסק את רגליו והרגיש שהלב שלו פועם בקצב יותר מדי מסחרר, הוא קצת פחד, אבל, הוא די אהב את המחשבה על האחר אגרסיבי איתו, למרות שאין מצב שטאהיונג יהיה...אגרסיבי...הוא היה מתוק מדי. "טאהיונג..אני כולי שלך." ג'ונגקוק פלט מבין שפתיו, איברו עמד גאה בין רגליו והוא לא יכל להוריד את עיניו מגופו היפהפה של הבחור שאהב כל כך.
טאהיונג התיישב בין רגליו של ג'ונגקוק באיטיות, הוא היה מאוד נבוך מכל מה שהולך לקרות, הוא לא ציפה ולא התכונן לכך שהדברים יתגלגלו למצב הזה. למרות כל המבוכה היה בו צד שמאוד אהב את הרעיון להיות הדומיננטי במה שיקרה בניהם, הוא רצה לענג את ג'ונגקוק ואם זה מה שיעשה את העבודה הוא יעשה את זה בשמחה ולא משנה כמה הוא פוחד. טאהיונג חשב על הפעם הקודמת שהם שכבו, הפעם הראשונה שלו, זה כאב... הוא לא רצה שזה יהיה כך לג'ונגקוק, הוא רצה שהוא יהנה כמה שיותר ואם הייתה אפשרות להקל על הכאב, והייתה כזו כמו שהוא כבר הבין וחווה בעצמו. "א-אני אביא קרם או משהו..." הוא מלמל וחיפש בעיניו את השפופרת הקטנה של הקרם שהייתה זרוקה איכן שהוא בחדרו.
YOU ARE READING
ההתערבות/ויקוק
Fanfictionג'ונגקוק הוא הבחור הכי נחשק בקולג', אחד שכל מי שמסתכל עליו רוצה חתיכה ממנו, הוא בחור גאוותן, חתיך ויהיר. טאהיונג הוא נער תמים ושקדן, חסר חברים (חוץ מחברו היחיד, ג'ימין) שכמעט ולא מוציא את עיניו מן ספרי הלימוד. העניינים במהירות התחילו להתפתח בין הש...