בבקשה תקראו את זה קודם.
הסיפור הזה, כפי שרובכם יודעים, נכתב באמצע שנת 2017. הוא פיק יחסית ישן וזה שמחקנו אותו מהוואטפד לא אומר שהוא לא קיים! האמת שיש אתר מסוים, שאת שמו לא רוצה להגיד, באינטרנט, שאליו הפיק עלה עוד לפני הוואטפד בכלל וממנו הוא לא ירד אף פעם. אז להגיד על הפיק שלי ושל גוצ'י גירל שזה שמחקנו אותו מוריד מאיתנו את הזכויות עליו כי הוא כביכול לא קיים יותר, זה שגוי, גם אם לא היה אתר נוסף, הפיק כבר נכתב.
בנימה זו אני גם אוסיף, הפיק הוא מקורי לגמרי והוא פרי של עבודה קשה שלנו ולהגיד עלינו שהוא דומה לפיק אחר שנכתב שנה אחרינו זה, סליחה על הביטוי, דפוק לגמרי, כי אנחנו לא יכולות לראות את העתיד! ואנחנו לא יכולות להעתיק מסיפור שעוד לא נכתב! אז קחו את זה לתשומת ליבכם.
ואותה בחורה, שאת שמה לא אמרתי כי היא לגמרי יכולה להבין לבד שזאת היא, היא יכולה להמשיך לקנא ברעיונות המדהימים והמקוריים של גוצ'י גירל(כן גוצ'י גירל לגמרי חשבה על הרעיון הזה, אני רק כתבתי אותו איתה) במקום אחר כי את הפיק הזה לא נפסיק להעלות בגללה.
לילה טוב לכולם וקריאה נעימה,
לוס.🦄~~~~~~~~~
בבוקר, הוסוק וג'ונגקוק ישבו ביחד על ספסל בגינה ליד כמה מבנים שהיו בקולג'. מדברים ביניהם עד שתגיע השעה שיצטרכו לקום וללכת לקורסים שלהם. "נו, אז כבר הספקת להכניס את החנון למיטה?" הוסוק שאל את חברו, צוחק ויודע שזה לא קרה בגלל שראה את ג'ין יוצא מחדרו של ג'ונגקוק בבוקר. הוא נשען לאחור, נושם את האוויר הקר של הבוקר ומסתכל על הנוף, צופה באנשים ההולכים בין המדשאות הרחבות. "רק דיברנו על החנון... " הוא מלמל כאשר ראה את דמותו של טאהיונג, הולך בשקט לבדו ומביט ברצפה. ג'ונגקוק ממש לא צחק כשהוסוק שאל אותו אם הוא הספיק להכניס את טאהיונג למיטה. "הוא היה על המיטה שלי..כן.." הוא התחיל להגיד ונאנח בעצבים. "אני נישקתי אותו והוא קפא! אני ממש לא מבין אותו! עוד אחרי שהוא אמר לי שהוא אוהב בנים." ג'ונגקוק אמר ועיניו ננעלו על טאהיונג בכעס כשהוא הלך לבד עם מבט מושפל, הוא לא הבין את הבחור הזה, חושב שזה ממש לא הגיוני שמישהו ידחה אותו בצורה כזאת."מה קרה ל'בשבוע הוא יהיה במיטה שלי כבר שבע פעמים'?" הוסוק שאל, מחקה את טון הדיבור של חברו וצופה בפרצוף העצבני שלו, צוחק מהילד עם הפרצוף האדום שיושב לצידו. "תודה באמת, הוא לא רוצה אותך, פעם ראשונה מישהו לא רוצה אותך, תשלים עם זה." הוסוק הוסיף, יודע שג'ונגקוק ינסה בכל זאת עד סוף השבוע. ג'ונגקוק התעצבן אפילו יותר כשהוסוק ציין את זה בקול, הוא לא האמין למה שקרה עדיין. שמישהו שאף אחד כמעט לא שם לב אליו, חוץ מאלה שהיו מציקים לו, מעז לדחות אותו בצורה כזאת. "הוא כן רוצה אותי, אל תהיה משוגע. כולם רוצים אותי. הוא פשוט גור כלבלב מסכן..הוא מפחד. אבל זה לא אומר שהוא לא רוצה אותי!" ג'ונגקוק הביט בחברו בכעס, רואה את טאהיונג יושב לבדו, עם המבט המושפל שלו, הוא אמר לו להסתכל למעלה, טוב אבל הוא לא אמר לו להסתכל תמיד למעלה, רק עליו, אבל עדיין זה הרתיח אותו לראות אותו משפיל את המבט ככה.
YOU ARE READING
ההתערבות/ויקוק
Fanfictionג'ונגקוק הוא הבחור הכי נחשק בקולג', אחד שכל מי שמסתכל עליו רוצה חתיכה ממנו, הוא בחור גאוותן, חתיך ויהיר. טאהיונג הוא נער תמים ושקדן, חסר חברים (חוץ מחברו היחיד, ג'ימין) שכמעט ולא מוציא את עיניו מן ספרי הלימוד. העניינים במהירות התחילו להתפתח בין הש...