Για τη Χριστίνα και την Άννα, που ξέρουν να ζουν τη ζωή στο έπακρο.-Χριστίνα, Χριστίνα ώρα να σηκωθείς, μας περιμένει ο κύριος Kim Jongdae
-Λίγο ακόμα Άννα ...
Μας ποιος το περίμενε, να κάνουμε στη Σεούλ πρακτική εγώ και η κολλητή μου, στη κοιτίδα του αγαπημένου μας πολιτισμού, ένα όνειρο ζωής που και οι δυο μας κυνηγάγαμε από μικρές και να' μάστε...
Η ιστορία αυτού του όμορφου τόπου μας αιχμάλωτησε από μικρές, οι τέχνες, τα έθιμά τους η μουσική τους...
Και ας λέμε την αλήθεια όπως λένε οι κορεάτες είναι one of a kind...Εγώ και η Άννα καταφέραμε και πήραμε αποδοχή από το πανεπιστήμιο μας να κάνουμε πρακτική στη Σεούλ για 3 μήνες και για καλή μας τύχη μας έστειλαν σε μια θυγατρική της SM Entertainment, την Senjoy, ο κύριος Kim Jongdae ήταν διευθυντής και έκανε πολύ καλή δουλειά και πάντα ήταν πρόθυμος να μας βοηθήσει. Τα λεφτά όμως που παίρναμε δεν ήταν αρκετά για να πραγματοποιήσουμε το Korean Dream, το οποίο ήταν να κάνουμε ταξίδι σε όλη τη νότια Κορέα.
-Χριστίνα, ετοίμασα πρωινό, έλα να φας πριν κρυώσει, μας περιμένει μια μεγάλη μέρα...
-Άλλο λίγο, ούτως η άλλως πάντα φτάνουμε νωρίτερα.
-Αυτό δεν είναι καλό; Ίσως ο κύριος Κim, μας επιβραβεύσει για την επιμέλεια μας.Σηκώθηκα με δυσκολία από το ζεστό μου κρεβάτι και πήγα στο κρύο μπάνιο, αφού έπλυνα το πρόσωπο μου και τα δόντια μου κοίταξα στο καθρέφτη το πρόσωπο μου
-Αχχ Χριστίνα, δε θα ήταν ωραίο να έκανες κάτι διαφορετικό;
Αναλογίστηκα.. αφού άπλωσα μια κρέμα στο πρόσωπο μου πήγα να φάω με την Άννα-Άννα σήμερα πέτυχες ακριβώς τις βάφλες με φράουλες, το στομάχι μου χορεύει από τη χαρά του, είπα ενώ έτρωγα λαίμαργα, η Άννα πάντα με πρόσεχε σαν να ήμουν η μικρή της αδερφή, ήμουν πολύ τυχερή που την είχα δίπλα μου. Η πρακτική αυτή ήταν και μια ευκαιρία να φύγει και από μια κακή της σχέση, πίσω στο σπίτι μας, είχε γνωρίσει τον Chris έναν αμερικανό που είχε έρθει για διακοπές στη χώρα μας, γνωρίστηκαν ενώ η Άννα δούλευε σε μια καφετέρια, δεν πέρασαν δύο εβδομάδες μέχρι που έμαθε πως ο Chris την απατούσε με άλλες δύο κοπέλες, αν μου είχε δοθεί η ευκαιρία σίγουρα θα είχα σπάσει τα μούτρα του, πλήγωσε την Άννα, ένας ανόητος τύπος που το μόνο που έκανε είναι να τρώει τα λεφτά του μπαμπά του. Η Κορέα ήταν μια ευκαιρία όχι μόνο επαγγελματικά αλλά και να βρει κάποιο καλό αγόρι, που θα την σέβεται και θα την αγαπά όπως της ταιριάζει. Η Άννα αφότου ήρθαμε στη Κορέα δεν άνοιξε ποτέ το θέμα του Chris, ούτε εγώ τη πίεσα να μιλήσει, το μόνο που της είπα ήταν πως θα ήμουν κοντά της και δε θα ήθελα ποτέ να τη δω στεναχωρημένη.
YOU ARE READING
Ιστορίες που θα κάνουν τη καρδιά σου να λιώσει...
Short StoryΤι και αν είχες την ευκαιρία να ταξιδέψεις εκεί που θες; Να ονειρεύτεις χωρίς όρια; Να κάνεις αυτό που θες; Είστε στο σωστό δρόμο, ετοιμάσου να απογειωθείς με ιστορίες που θα κάνουν τα καρδιά σου να λιώσει...