Χριστουγεννιάτικο θαύμα..

33 3 0
                                    


''Jong'' φώναξα ενώ ετοιμαζόμουν, ''Το αεροπλάνο δε θα μας περιμένει''

Ήταν ανήμερα Χριστουγέννων και έπρεπε να κάνουμε ολόκληρο ταξίδι για να φτάσω στους γονείς μου, αφού έμεναν στην άλλη άκρη της γης. 

''Χριστίνα μην ανησυχείς, θα τα προλάβουμε όλα'' είπε ο Jong ενώ προσπαθούσε να στείλει κάτι μέηλ για τη δουλειά

''Το ελπίζω... ήδη έχουμε αργήσει..'' το τηλέφωνο χτυπά, ο Jong τρέχει να το προλάβει και αφού το παίρνει πάει στο δωμάτιο και κλείνει τη πόρτα.

Εγώ αναστενάζω ενώ φτιάχνω τη βαλίτσα. ''Το μόνο που θέλω είναι να περάσω τα Χριστούγεννα με όσους αγαπώ'' είπα στεναχωρημένα

.....................................................

''Χριστίνα'' φωνάζει ο Jong και με πλησιάζει όλο και πιο πολύ 

''Δυστυχώς ο κύριος Κιμ, θέλει να πάω στο γραφείο το συντομότερο δυνατό''

''Μα είναι παραμονή Χριστουγέννων..δε γίνεται''

με πλησίασε και με έβαλε στην αγκαλιά του

''Χμ, τι λες; Αυτό είναι το πλάνο μας, εσύ πας σήμερα κανονικά στο αεροπλάνο και εγω θα τελειώσω αυτό που πρέπει να κάνω και αύριο το πρωί θα σε βρω στο αεροδρόμιο της ΛΕΥΤΕΡΙΑ; τί λες;''

Σούφρωσα τα χείλη μου και γύρισα τη πλάτη μου

"Έλα, Χριστίνα, ξέρω πως σου υποσχέθηκα να περάσουμε τις γιορτές με τους γονείς σου και θα γίνει, στο υπόσχομαι απλά πρέπει να τακτοποιήσω πρώτα κάτι δουλειές και μετά θα σε βρω, ούτε που θα καταλάβεις ότι θα λείψω"

Με έφερε κοντά στην αγκαλιά του και αφού έβγαλε τα μαλλιά μου από το πρόσωπο μου, έβαλε τα χέρια του στα μάγουλα μου και έφερε κοντά τα χείλη του στα δικά μου. Τα χείλη του ήταν τόσο ζεστά και απαλά 

Αφού άφησε σιγά σιγά τα χείλη μου είπε "τι λες;"

"Εντάξει" είπα και του χαμογέλασα, πάντοτε καταφέρνει να με μεταπείθει όταν χρησιμοποιεί τα μέσα του "αλλά θα έρθεις μου το υποσχέσεις, έτσι;"

"Ναι, το υπόσχομαι " είπε αφού έβαλε το χέρι του στη καρδιά και γέλασε. 

...........................................

Αποχαιρέτησα τον Jong και ήμουν στο δρόμο για για το αεροδρόμιο

"Δε γίνεται πιο γρήγορα;" Είπα στο ταξιτζή αγχωμενη 

"Είναι φυσιολογικό αυτές τις μέρες να έχει μποτιλιάρισμα, οπότε κυρία μου λυπάμαι"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 26, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ιστορίες που θα κάνουν τη καρδιά σου να λιώσει...Where stories live. Discover now