Hastaneden narkoz yedigim icin uyuya kalmistim arabada. Sagolsun bizim salakcigimiz beni kucagina alip bir depoya goturdu ama o kadar sert bir sekilde beni koltuga atmisti ki canim yanmisti.
"Aaaaahhhhh. Yaaa salak cok acidi."diye cemkirdim. Bana o kadar kotu bakti ki resmen korkudan aglayacaktim.
"Bunu bana kardesimi yakarak olduren biri mi soyluyor hıhh sacmalik!" dedi. Artik sinirden aglayacaktim o kadar yani.
"Bak bana ben onu ol-dur-me-dim tamam mi anladin mi " diye sakince soyledim.
Birden "kes sesini" diye bagirdi. O an o kadar korktum ki gozumdeki yasin akmasina engel olamadim. O ise bana acirmiscasina siritti ve "cok aci cekince seni birakicam." dedi. Ne dedigini bir turlu anlayamadim.Can'dan
Onu oldurmek istemiylrum. O benim kardesimi yakarak oldurdu. Ben ona iskence yapacagim. Bu fikir cok hosuma gitmisti. Sonucta kardesimin kani yerde kalmayacakti ama sanki bu kiz sucsuz gibi hissediyordum. Her bagirdigimda urperiyordu. Eger baska bir yerde olsaydik belki farkli olabilirdi.
Yine uyuyakalmisti. Cok masum gorunuyordu ama bu gorunuse katlanmam gerekiyordu. Uyandiginda onu hemen kucagima aldim. Bedeni benim bedenimin yanimda kucucuk kaliyordu. AMAN TANRIM! neer diyorum ben neyse!
Onu hemen elektirikli sandalyeye oturttum ama agliyordu. Bir anligina uzuldum ona. Hemen elektrigi acip izledim onu cok sarsilmisti neredeyse bayilacakti ama umrumda degil. Sonra da onun bacaklarina ve omuzlarina derin cizikler attim. Cok cani yanmis olmaliydi ki gozleri yerinden firlayacak gibi oldu. En son olarak da onun ayaklarini hemen sicak suya soktu bu aciyi biliyor olmaliydi onceden boyle birsey yasiyor olmasi gerekiyordu ama o cok fazla bagirmisti. Hemen onu ordan cikarttim. Sicak bicak basacaktim ki telefonum caldi arayan bizim ceteden Berk' ti. Hemen actim.