-Lan ne demek bu kiz masum ne demek angut herif ben bu kiza o kadar aci cektirdim! diyip yuzune kapattim. Salak herif ancak bu kadar mal olabilir kiz benim yuzumden resmen omru boyunca en buyuk aciyi cekti. Ona baktigimda uyuyakalmisti. Bu cok normaldi kaza gecirmisti ve dikisleri vardi ama ben onu kacirmistim. Biraz yanina yaklastim yanagina dokundugumda sicrayarak uyandi. Gozlerindeki korku cok fazlaydi.
Su'dan
Yanagimda bir el hissedince irkildim o bana bakiyordu ve ben istemsiz bir sekilde korkudan aglamaya basladim.
"Sisst aglama guzelim senden ozur dilemek istiyorum karistirdim seni bu yaptiklarimi unut olur mu?" diye sordu. O kadar cok canim yaniyor ve korkuyordum ki basimi sallamakla yetindim. "Simdi uyu yarin seni evine birakicam olur mu?" diye sordu. Cok sevkatliydi. Tamam olarak basimi sallayinca beni kucagina aldi ve yani bir yatak olan odaya goturdu. Yataga beni yatirdiktan sonra o da benim belime sarildi ve beni kendine cekti. Bundan ne kadar rahatsiz olsamda korktugum icin ona birsey diyemedim. Benim cok canimi yakmisti. Dur bi dakika! Ben korkak bir kiz degilim!"Noldu? Bu seferde bogarak oldurmeye mi calisacaksin?" diye bagirdim.
Can'dan
Ohaa! Nasil bu kadar cesaretlendi acaba? Tabi ya diyip kendime kizmaya basladim kizin canini cok yakmistim artik olmek o kadar aci gelmiyordu ona.
"Kucuk bir yanlis anlasilma!" bazenleri gercekten okuz oluyordum. Bunu bende kabul ediyorum.
"Hıhhh kucuk bir yanlis anlasilmaymis salak sey senden korkmuyorum anladin mi! Simdi burdan gidicem beni takip etmeye kalkarsan sana yemin ederim seni polise sikayet ederim."dedi. Bir dakika beni zaten sikayet etmeyeckmiydi.
"Su zaten beni sikayet etmeyecekmiydin sen?" diye sordum. İlk bana siritti. Sonra ciddilesti ve bana "Bak ismini bilmedigim maymuncuk benimde bur ikiz kardesim var o yuzden seni anlayabiliyorum. Bana yaptiklarini affettim. Seni polise soylemeyecegim ama benim pesimi birak artik!" dedi. AMAN TANRİM YA bu kiz cok insafli ve masum. Ben ona oyle bakarken dudagini isirdi. Onu opmek istiyordum ve galiba yapicam.
"Bi baksana Su" dedim gitmeye yeltenirken bana dondugu an incecik olan beline elimi yerlestirip onu kendime cektim ve sert bir sekilde optum. İlk once afalladi. Galiba ilk opucugunu ben aldim. Hemen kendini geri cekti ve yuzume sertce bir tokat yapistirdi. Bir an onun oldugunu unuttum ve onu alip kolundan sikica tuttum ve yere dogru firlattim. O kadar bagirdi ki kendime ancak gelebildim. İnanamiyorum ben onu bir erkek sanmistim ama bedenini aci ile tutuyordu.Bir an afalladim sonra ise kostum ve onu kucagima aldim bayilmisti ve basi kaniyordu. Onu hemen hastaneye goturmem gerekiyordu. Arabayi hizla surup gittim.
Doktor sonunda geldi.
"Maalesef hafizasinda bir problem var yani belirsiz bir sure hic kimseyi hatirlamayacak. İyilesmesini zaman gosterecek. Tekrar gecmis olsun."
Hemen yanina kostum ama beni gorunce siritip sunu sordu. "Hey sen de kimsin?"