6. BOLUM: ZAMAN LAZİM

8 0 0
                                    

        Su'dan
   Bu yakisikli kim acaba? Asil soru ise benim neden heryerim ozellikle basim cok aciyor.
   "Pist yakisikli sen kimsin?" diyr sordum. Gozumu kirparak. İlk once sasirdi sonra ise kahkalara boguldu.
       "Ben senin sevgilinim askim nasil unutursun bu yakisikliligi" OHAAAAA bu tas benim sevgilim miydi?
  
İyi yere kapak atmissin giz
Ya ic ses bi sus ben neyin derdindeyim fesat ic ses
Neyin derdindesin giz sen neyse benim basim agriyo yani senin basin agriyo... Yani onun basi agrimiyo.......yani....iii
Lan sus mala bak beynimin etini yedin

İc sesimlen kibarca konustuktan sonra!su cocuga baktim. Offfff tas lan bu!
 
"Biz senle sevgili miyiz?"diye sordym sevimli bakislarimla. İlk olatak kahkaha atmaya basladi sonra da gozlerimin icine bakip
    "Evet,askim biz seninle sevgiliyiz💖💘"dedi sonrada saclarimdan optu.
   "Peki o zaman sevgilim benim gerizekali ikizim nerede?" diye sordum.

Can'dan

    Ahaaaa simdi sictik. Bu kiza ben ne cevap verecem. Kardesini su anda hastanede ve yogun bakimda ne desem ne desem? Ahaa buldum.

"Askim, biz seninle sevgiliyiz ama kardesinin haberi yok kaza gecirmissiniz hafizan biraz sikintili anliyacagin."dedim. Gozleri bir an uzuntu ile kapandi. Bir gozunden yas dokuldu ve dolan gozlerle bana dondu.
   "Mert'in durumu nasil?" dedi. Demek ki kardesinin adi Mert'ti. Doktorlara sordugumda iyi oldugunu soylemislerdi. "Durumu iyi hayatim sen merak etnr dinlenmene bak olur mu?"diye sordum. Sirince kafasini salladi. Cok tatlu gorunuyordu. Dayanamadim ve onu yanagindan optum. İlk kizardi ama sonra uzuntulu bir sekilde"ben senin adini hatirlamiyorum ama." dedi.
     Cok uzulmustu. Onu boyle gorunce bende uzuldum.

He he uzulmus mus kiz senin karsinda aci cekti. Onu bu hala getirdin uzuldum de bide!

Ya ic ses bi sus da saane hem saane
 

Kalbinin Sesini DinleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin