İyi bayramlar herkeze bölüm aşşağıda inşallah beğenirsiniz.Yazlm yanlışları için özür dilerik
Yavuz'dan,
-Bak Mücahit Merveyi sevmiyorum sadece onla bir iki gece geçirdim. O beni seviyor . Ben onu sevmiyorum dahası başka birini seviyorum.(Yavuz)
-Lan sen bizimle dalgamı geçiyosun sadece bir iki gece geçirmiş .Bak kadın ciddi ciddi hamileymiş kendi ağzınla söyledin. Bak bunun şakası olmaz o kadınla evlenmek zorundasın eğer evlenmessen soyadınız kirlenecek manşettelere çıkarsınız. Bir kere sen kimseyi sevmessin kimi sevdin acaba?(Mücahit)
Tam ağzımı açıp konuşmaya başlayacaktımki Feyzullah konuşmaya başladı.
-Abi sen eminmisin kızın hamile olduğundan ?Ya sana yalan söylediyse ya senle evlenmek için yaptıysa ya tek derdi buysa. (Feyzullah)
Tam ağzımı açıp konuşmaya başlayacaktımki kopının açılıp Fethi ve Ateşin gelmesiyle yine konuşamadım.
-Yavuz biz Cemal'i ne zaman alcaz ? Nerde olduğunu bulduk.
İstersen gidip adamı alabiliriz.
(Ateş)-Hayır adamı almicaz çünkü çünkü o işi sonra halledeceğiz daha önemli işimiz var.(Yavuz)
-Ne gibi ?(Ateş)
-Yavuz şu Merve işini Fethi ve Ateş biliyorlar mı ?(Mücahit)
-Hayır bilmiyorlar(Yavuz)
-O zaman anlatırmısın.(Mücahit)
-Tamam(Yavuz)
Tamama deyip konuşmak için cesaretimi topluyordum . Cesaretimi toplayıp anlatacaktım.
Bahar'dan,
Ben annemle konuştuktan sonra eve gitmek için yol aldım , annemle biraz daha konuşup kavga ettiğimiz için moralim bozuktu. Hemen Eylem ve Nazlıyı aradım bir cafede buluşmak için, ilk önce taksiye binip eve gitmem lazımdı . Karakola annemin arabasıyla gitmiştim. Onun için arabam evde kalmıştı.
Cafe'ye gelerek Eylem ve Nazlı'nın oturduğu masaya geçtim.
-Kuzum noldu anlatırmısın?( Eylem)
-Kızlar annem ve babam benim mafya olduğumu öğrenmiş. Dahası senin, Nazlı'nın ve Su'yun da mafya olduğunu . Şimdi size anlatayım herşeyi annem bana neden taşındığımızı anlattı , ben gelmicem dedim. Bavulumu hazırladım aşşa indim kapı çaldı tabi annen benim yanımdaydı . Sonra polis geldi karakola fenan gittik.(Bahar)
-Peki kimin için gelmiş?(Nazlı)
-Babam için, unutmadan söyleyeyim annene söyle Nazlı benim annemden öğrenmesin.(Bahar)
-Tamam haklısın.(Nazlı.)
-Bahar sen gitcenmi peki?(Eylem)
-Tabiki de gitmicem Eylem ben sizi bırakırmıyım . Siz olmazsanız ben mutlu olmamki .(Bahar)
-İşte ben seni bu yüzden seviyorum ya.(Nazlı)
-Sen bir tanesin be.(Eylem)
-E Nazlı anlat Ateş'le ne yaptınız?(Bahar)
Nazlı sorduğum soruyla biraz afallasada sonun da düzelip anlatmaya başladı.
Yazar'dan,
Bahar eve gelmiş arabasına bavullarını yerleştiriyor bir yandanda yüzüne küçük bir tebessüm yerleştirmeye çalışıyordu. Yıldırım Funda'nın İstanbula dönmesini istemişti . Funda bunun için hazırlanıyordu.
Yavuz ise sahil kenarına oturmuş bu üç dört gün içerisin de olanları düşünüyordu.
Bölüm sonu tekrardan iyi bayramlar görüşmek üzere kendinize iyi bakın .Yazım yanlışları için tekrardan özur dilerim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Ve Son Aşk'ım (Yavbah)
FanficBirtürlü kavuşamayan aşıklar ama sonunda mutluluğa ulaşanlar Bahar -Yavuz Nazlı - Ateş Su - Feyzullah ve Eylem - Fethi