13. Bölüm

395 21 13
                                    

Merhaba yeni bölüm aşşağıda okuyabilirsiniz iyi okumalar .Yazım yanlışları için özür dilerim.

Yazım yanlışları için özür dilerim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bahar'dan,

Yavuz' a onu sevdiğimi söylemiştim. O zaman dan beri benim başım öne doğru eğikti . Şimdi cesaretimi toplayıp kafamı kaldıracaktım.

Kafami kaldırıp yukarıya baktım iki adet mavi gözle karşılaştım . Tüm dikkatiyle beni izliyo gibi geldi .

-Yavuz .(Bahar)

-Efendim (Yavuz)

-Bir şeyler söyle konuş .(Bahar)

-Bahar ben kimseyi senin kadar sevmedim desem yalan olmaz . Ama sen bana ne zaman beni bu kadar tanıdın dersen ona cevap veremem bence sen ve ben oluruz . Ben seni mutlu ederim tabi becerebilirsem Bahar biz ebir şans ver.(Yavuz)

-Yavuz sana bir şans verebilirmiyim diye düşünüyorum ama yapamıyorum seni seviyorum sana deliler gibi aşığım ama sen her gün başka bir kadınla uyanıyorsun. Ne bileyim? Diyelimki ben sana bir şans verdim. Sevgili olduk sonra senle çok şiddetli kavga ettik eee ne malüm senin bara gidip bir kızla yatmıcan !(Bahar)

- Hayır öyle bir şey olmicak sen yeterki bize bir şans ver .(Yavuz)

-Tamam sana bir şans vereceğim iyi değerlendir.(Bahar)

-Boşa çıkarmicam merak etme.(Yavuz)

-Öyle mi? (Bahar)

-Öyle (Yavuz)

Yavuzla birlikte biraz daha oturup konuştuk annemin çağırmasıyla içeri geçip masaya oturduk.

Masada hoş bir sohbet dönerken ben yemeğimi yiyip masadan kalkıp dış bahçedeki koltuğa oturdum. Hava sıcak olduğu için hırka almamıştım. Hava sert esince üşüdüğümü hissettim .

Kollarımdaki üşüme giderek azalmaya baslamıştı. Hemen arkamı dönerek konuşmay başladım.

-Yavuz .(Bahar)

-Efendim .(Yavuz)

-Annemgile söylicekmiyiz?(Bahar)

-Neyi ?(Yavuz)

-İşte bizi. (Bahar)

-Ha daha değil biraz zaman geçsin ondan sonra.(Yavuz)

-Tamam Yavuz .(Bahar)

- Bahar biz birbirimize yalan söylemeyelim tamammı?(Yavuz)

-Tamam Yavuz.(Bahar)

-Yavuz senin benden sakladığın bir şey varmı?(Bahar)

Yavuz biraz düşünerek konuşmaya başladı.

-Bahar her şeyi bugün anlatamam çünkü bugun birbirimize kavuştuk sonra tamammı?(Yavuz)

-Tamam.( Bahar)

Yazar'dan,

Baharla Yavuz oturdukları yerden gökyüzünü inceleyip yıldızlara bakıyolardı. Birden yıldız kaydı . Bahar hemen kalkarak Yavuz' a döndü ve konuştu.

-Gördünmü yıldız kaydı?(Bahar)

-Evet hadi dilek tut.(Yavuz)

-Tamam.(Bahar)

Bahar içinden Yavuzla bir ömür boyu mutlu olmayı dilemişti.

Yavuz da aynı Bahar gibi sevdiği kadınla bir ömür geçirmeyi dilemişti

-Ne diledin?(Yavuz)

-Söylemem.(Bahar)

-Neden ya söyle?(Yavuz)

-Söylersem gerçek olmaz.(Bahar)

-Tamam o zaman söyleme . (Yavuz)

Bahar yerine oturarak Yavuz'la konuşmaya başladı.

Tabi arkalarından Merve'nin dinlediğini bilmeden mutlu mutlu sohbet ediyolardı.

-Yavuz aşkım bu kadın kim?(Merve)

-Merve senin burada ne işin var? (Yavuz)

-Yavuz bu kız kim ?(Bahar)

-Dur tatlım ben cevaplayıp ben karnımdaki bebeğin annesiyim babası da Yavuz.(Merve)

Bahar duyduğu şeyle şok yaşarken Yavuz'un ona seslenişini bile duymuyordu kısa bir süre sonra Funda içeriden çıkarak Bahar'ın yanına gelip konuşmaya başladı.

Bu süre zarfın da Yavuz Bahar 'a yalvarmıştı . Merve'yi de evden kovmuştu. Bahar kendine gelerek oradan koşarak uzaklaşmaya başladı.

Yavuz'dan,

Bahar 'gil gittikten sonra hemen odama çıkıp her tarafı dağıtmıştım. Merve 'ye bunun hesabını soracaktım.

Arkadaşlar inşallah beğenmişsinizdir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arkadaşlar inşallah beğenmişsinizdir. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum .

~Bölümü nasıl buldunuz?

~Yavbah sahneleri nasıldı?

~Sizce Yavbah barışsınmı ?

~ Bölümle ilgili düşuncelerinizi bekliyorum .

~ Görüşmek üzere.

İlk Ve Son Aşk'ım  (Yavbah)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin