Na sziasztok ujra itt vagyok, ez tisztára olyan volt mintha ez egy youtube csatorna bejelentkezése lenne😅😅. Na de vegyük komolyra a témát 1 hétről lesz szó ami nekem nem volt a leg fényesebb. Nos mint mondtam a mi szobának volt az első a folyoson és egyben a leg jobb szóba mert mindent hallottál, pl: mikor jön a nevelő és most egyúttal meg magyaráznám mit is jelent ez, a nevelő az a tanár vagy akármi más akinek be kell számolni mindenről és jobb nem kikezdeni vele mert nagyon harapnak. Ő a potanyuka. Vissza térve a sztorira a wi-fi is abban szobában volt a legjobb. Egy napon bejön a szobánkba egy felsős lány, es meg kérdezi nem akarunk-e menni vele vásárolni. A szobatársam persze ismerte én meg elég nyitott voltam minden újra úgyhogy elmentünk. Nagyon fasza volt az egész tök jól el voltunk meg ismertem kicsit a várost. Hazatérve meg is volt az első szilenciumunk amiről a kövi fejezetben😄 szóval szilin a nevelő aval kezdte hogy szóba csere lesz. Semmi magyarázat hogy miért hát csak. És én voltam az aki szobát cserél meg a másik szobatársam. Fel kerültem a tetőtérre, mondjuk mindig is arra vágytam, hogy ilyen szobám legyen de azért el voltam keseredve mert mégis már kicsit meg szoktam ott lent. Na találhatók hogy ki lett a szóbatársam, hát a vásárlós csaj meg még egy, szóval 3 voltunk a kis tetőtéri szobánkban. Az elején fura volt mert nem ismertem annyira őket meg úgy senkit a tetőtérről meg az is fura volt hogy felkelek es bevágom a fejem a falba, mert ugye tetőtér. Hamar meg szoktam és olyan 2 hét múlva már naygon jóban voltunk a csajokkal.
Hát enyi volt mára holnap jön a szilenciumos fejezet ha tetszett csillagoz és várom a kommenteket. És amugy mostmár lett hivatalos facebook oldalon is szóval ha gondoljatok be jelolhettek a felhasználó nevem ugyanaz mint wattpadon.
ESTÁS LEYENDO
Minden a Kolirol
De TodoEzt a könyvet azoknak szánom akik most készülnek be költözni a kollégiumba. Itt tippek és sztorik lesznek a kolival kapcsolatban, arról hogy mivel kell és kikel kell vigyazni es mik azok az íratlan szabályok amiket be kell tartani ha életben akarsz...