4. Kímenő és cetlis/nevelői

164 12 0
                                    

Sziasztok mint ígértem itt az uj rész, ezentúl minden második nap lesz jövök egy új sztorival. Kezdjük a kimenővel, ami a szabad foglalkozással eltöltött időt jelenti. Vagyis ilyenkor azt csinálsz amit akarsz csak be kell irnod magad a kímenő fuzetbe vagy szolnod kell a nevelőnek. Általában 5-ig tart utána szilencium van. Aztán van a vacsi idő ami szintén szabad.
Ha már az elméleti részén túl vagyunk jöhet a sztori😁 a szobatársaimmal már év vége felé úgy döntöttünk el megyunk eggyet tekézni. Nos valaki el kellet kéreztesse az egész szobat, ez én voltam. Mivel első éves voltam nem tudtam sok mindent a nevelőröl vagy arról hogy kéne el kéreztetni a szobát....idézem a beszélgetését😌
-Dicsértessék, ...... vagyok
-szia....Mit szeretnél
-csak szólni szeretnék, hogy el mennénk a szobával...
-😲OLYAN NINCS HOGY EL MENNÉNK! Esetleg EL MEHETÜNK!
-jaj igen, bocsánat azt akartam mondani, elnézését....😬😣
-ha ha igen el mehettek.
-😧😥köszönöm.
Hát nagyon kínos volt, gyerekek komolyan mai napig az egész család nevet rajta, mostmár azért en is 😂 De akkor nagyon ciki volt 1. Tipp: a nevelővel mindig udvarias kell lenni, ha jól be nyaliztál mindenhova el engednek. Azért ne vidd túlzásba!

Cetlis
Mi nálunk így hívták azt a pici papír darabkát amit a nevelőtöl kapsz mikor nem végeztél el valamit vagy csak el felejtetted. Én azt hiszem 4-et kaptam de lehet kevesebbet. Ha túl sok van belőle ki is csapatnak, vagy büntetést kapsz. Emlékszem halloween előtt 1 nappal be hoztam egy sütő tököt mert a suliban tök faragás volt. Egy ilyen kepkeretre amiben egy fehér papír volt fel írtam hogy, ne felejtsd el a kanalat és a tököd😅 ezt a nevelő is el olvasta erre meg  kaptam az első cetlisem, amin ez ált, A képkeretben lévő szöveg nem illik egy lányhoz! Kiégtem😂 úgy meg szégyelltem magam, míg a szobatársaim csak nevettek.

Na enyi lett volna mára, remélem tetszett vasárnap jön az új rész. Szisztok😙

Minden a KolirolOnde histórias criam vida. Descubra agora