cap 2

1.4K 101 6
                                    

Ajungem la conacul lui și când am coborât zicala ,,ți-a mâncat pisica limba?" Chiar că mi se potrivea. Era splendid ,arata scos dintr-o poveste. Acel tip a venit și mă luat de mână. Stai ce?

-Surprins?

-Mda...*mă smucesc din mana lui*

Îl observ că la cam deranjat gestul meu. Dar continua sa tace. Intrăm în casă,era uimitoare. Îmi arătă locul. La final îmi prezintă și camera unde o sa dorm. Pleacă ,dar înainte de a pleca îmi dă programul.

-Scuze frumosule,eu am putina treabă!

-Mda...*mă apuc și citesc programul*

Era ceva ciudat. Seară trebuia să dorm cu el. Cum? Dar ce sunt eu bona? Are bodyguarzi. Doar nu o să vin a cineva in miezul nopții sa îl fure. Desi acum că stau sa mă gândesc. E foarte bogat și celebru,deci cred că totul merge mai bine pe timpul nopții. Abia acum am realizat că nu mi-am luat haine. Îl sun pe acel tip. Da mia dat numărul lui. Ce ciudat. Și de fapt aflasem că îl cheamă Yakashu. Dar îmi place să le spun oamenilor tipu' sau tipa. Că mie lene sa mai pronunțat numele său sa mi-l aduc aminte. Sunt foarte uituc. Oricum,îl apelez.

*În apel*

-Alo?

-Buna frumosule!

-Nu îmi mai zice așa!-_-

-Si sunt stăpânul tău. Vrei sa te concediez?

-Mnu...

-Atunci ai face bine să nu îmi mai răspunzi.

-Da,da,da. Am uitat sa îmi iau niste haine de acasă și...

-N-ui nimic iubire iei de la mine!

-Cum mi-ai zis?

-Iubire.

-Daca mai îmi zici odată așa...

-Daca mai ridici tonul la mine vei face cunoștinta cu ușa. Acum pa.

-Stai...

Nu mai apuc sa zic ceva că îmi inchide. Cred că l-am enervat. Poate că doar glumeam și el. Ar trebui sa am mai multa grija. Am nevoie de bani lui. Cat de egoist suna. ;-;

Servitorul(boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum