Văd că uniforma mea e pe pat și eu nu port așa ceva! E de femeie și în plus e un sort scurt. În program zice că numai sortul am voie sa port . Wtf? Ce e aici ? Program de striptease?! In fine îmi pun sortul peste haine ,in niciun caz dezbrăcat. Incep sa ii șterg colecția de vaze scumpe și hopa! Am scăpat una. Adică doar nu o să observe. Și în plus când o să îmi de-a salariul o să i-o plătesc nu poate fi așa scumpă. Intru pe un site și caut vaza. Când mă uit la preț îmi pica cerul pe mine . Numărul ăla nici nu pot sa îl pronunt. Am intrat în belea. Vaza aia costa mai mult decât viața mea și eu ce am făcut? Am spart-o! Da bravo Muki(așa îl cheama). Strâng repede mizeria și următoarea mea sarcina e sa dau cu matura ,după cu aspiratorul și după sa dau cu mopul. In toată casa!!! Vai.
Am făcut curat,mi-am terminat lista și sunt obosit. Mă arunc în pat. Aud ușa cum se deschide și poate sa fie și Donald Trump că nu mai îmi pasă. Eram prea obosita. Era stăpânul. Așa ar trebui sa ii zic. Suna ciudat. De parcă neam fute și eu trebuie sa ii zic așa. Pentru că unor bărbați le place că fetele sa le spună gen,,dady" sau ,, stăpân" sau ceva de genul in timpul hentai-ului.
-Ce mai face prințesă mea?
-Baka sunt băiat daca nu ai observat!
*Se pune pe pat lângă mine și mă sărută pe frunte*
Eu:*roșesc că dreacu*BAKa! Ce crezi că faci?
-Nimic
Eu:Vad si eu că nimic.*îl lovesc cu o perna*
-Asta ar fi trebuit să mă doară?
Eu:Da! Însă sunt prea obosit acum.
-Off! Prințesă mea e obosita.*îmi mângâie fata*
-Da și încă o data. Sunt băiat *ii indepartez mana*
-Atunci te las.*vrea sa mă mai sărute odată dar îi împing gura*
Eu: destul le ziua de azi amorezule.-_-
-Mok...*pleacă trist*
Eu:*adorm *