cap 5

1.2K 87 23
                                    

Încă eram in baie,privindu-ma în oglindă. Nu aveam sa ies până ce nu mai eram rosu. Stau buna vreme in fata oglinzi când aud ciripitul păsărilor în semn că era dimineața. Am stat toată noaptea in baie? Se pare că da. Ies și văd că Yakashu a plecat. Mă apuc iar de acea listă de sarcini pana pe la 2:00 când primesc measaj de la Yakashu.

-Hey păsărică ce faci?

-1.Sunt fata
2. Nu mai îmi zi așa.

-Atunci coisor😈

-Fara porecle.

-Ti-ai terminat treabă la baie? Sau inca mai ești?

-Am ieșit baka! Ești așa de tâmpit că nici un lucru mic că asta nu poți să îl realizezi?

-Tsundere-kun aseară ai cam rosit și erai cam excitat...

-Baka! Terminate. Și nu mai imi zice așa. Nu sunt tsundere tâmpitule

- Ba da

-Nu doar că am preferat sa mă închid în mine de când Karushi sa despărțit de mine.

-Uu deci ești gay? Și ce să îl tâmplat?

-Am fost. Și nu e treabă ta.

-Haide zimi!

-Nu!

-E un ordin!

*Ii închid apelul și după îl blochez*

Ce prost. Mă apuc de treabă și observ că nu era nimeni acasă decât eu și  câțiva paznici la intrare doar că la poarta. Descopăr 2 boxe uriașe . Mă conectez și îmi merge mai bine pe muzica. E melodia mea preferata. Dar nu am pus mai multe. Am sectate melodii într-un album cu melodia de depresie. Sunt bune. Mai ales că...încă mai sufar. Îmi curge o lacrima pe obraz și fără să realizez. Ajung pe canapea capul afundu-mil in perna și lasand șiroaie de lacrimi sa îmi înece fata.

Servitorul(boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum