4. BÖLÜM

175 10 0
                                    

on gün sonra

Amcamlarsız tam on gün geçirmiştim. Tabi arada sırada telefonla aradım onları. Zaten annem şu sıralar daha sık arar olmuştu. Evde pek durmuyordum. Çünkü ev beni feci şekilde bunaltıyordu. Oturduğum sitede bir kaç arkadaşım olmuştu. Ama onlarla pek takılmıyorum. Yalnız kalmaya alışınca insana biraz zor geliyor. Bir sürekli aşk meşk konuşuyorlar. Bir ara sevgilin var mı diye sormuşlardı. Bu soru zaten bana sorulan popiler sorulardan bir tanesi. Ben her seferinde bıkmadan usanmadan hayır deyip kestirip atıyorum. Benim sevgilim beşinci sınıftan beridir derslerimdi. Millet ağzı açık taş erkeklere bakarken ben test çözüyordum. Bu yüzden beni herkes tek kelime ile tarif eder inek. Evet inek yanlış duymadınız bi harry potter gözlüklerin eksik derlerdi.

Evet gayet başarılıydım. Karnemde hiç 4 olmamıştı. Zaten fen lisesi de çalışkanların gittiği bir okul. Orada da serseri varsa yuh derim herhalde neyse.

Salonda oturmuş tv izliyodum. Tık diye bir ses geldi. Kafamı sesin geldiği yöne çevirdim. Camın önünde taş görünce camı taşladıklarını anladım. Sinirlenmiştim tabi doğal olarak. Hışımla elinde taş olan bir grup erkek gördüm. " Bakın kim gelmiş. " dedi alayla çocuk. " Ulan hayvan mısınız? " giderek daha çok sinirleniyordum. " Laflarına dikkat et inek. Git biraz ot ye. " diyerek gerçekten beni daha da sinirlendirdi ve bwn sinirlenince ağlayan tipte bir kızım. Çocuğa doğru bir adım daha yaklaştım. Zaten çok da uzağımda değildi. Hemen karnına ve tekme attım. Acıyla inledi.

Koşarak eve gittim. Odama gelince canım çıkana kadar ağladım.

ECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin