ABBYE'S POV
,,...nechť hostina započne!" dokončil ředitel Brumbál svůj proslov a na stolech se objevilo jídlo. Všichni se ihned začali cpát.
,,Abbye!" dloubla do mě moje kamarádka Emma. ,,James na tebe kouká!" zašeptala mi a pohodila hlavou k brýlatému Pobertovi, který se opravdu díval mým směrem.
Když jsme s Aurou konečně potkaly s našimi kamarádkami Kate a Emmou a odvyprávěly jsme jim naše seznámení s Poberty, byly z toho obě úplně na prášky. Teď už jsme totiž nebyly obyčejné Nebelvírky, ale kamarádky Pobertů - a tahle pozice je o dost příček výš.
,,Vidím, že kouká..." řekla jsem a zamávala mu. James zčervenal jako rajče a podíval se na jídlo před sebou. Úsměv se mu ale skrýt nepodařilo.
,,Teď jsi zkazila romantiku." zabručela Emma a nalila si sklenici džusu.
,,Ale prosímtě..." odbyla jsem ji.
,,Když jsi mu zamávala, tak jsi zkazila tu chvíli! Mohli jste se na sebe dívat dál a pak oba uhnout pohledem! To by bylo tak romantické..." začala básnit moje kamarádka.
,,Emma, probuď se!" zatřásla jsem s ní ze srandy a zasmála se.
,,No jo, už vstávám!" řekla a obě jsme se rozchechtaly.
Očima jsem přejela po všech studentech u nebelvírského stolu. Nedalo mi to a podívala jsem se na Poberty. Peter se cpal smaženým kuřetem, Remus zrovna pil, James držel skleničku a asi nad něčím dumal a Sirius...měl podivný výraz a velmi zaujatě se díval naším směrem. Nedíval se ale na nás - díval se přesně vedle nás. Tam seděla moje sestra Aura a zrovna se bavila s Kate. Obě se najednou vesele rozesmály.
No jasně... došlo mi to a naklonila jsem se k Emmě.
,,Podívej na Siriuse!" upozornila jsem ji a ona poslechla.
,,Kam to civí?" zeptala se a začala hledat cíl Siriusova pohledu. Když zjistila, že je to Aura, zatvářila se překvapeně.
,,Vždyť jsem ti přece říkala, jak s ní flirtoval ve vlaku! Je z ní hotovej už od začátku!" vysvětlila jsem. Ona přikývla.
,,Já vím, ale netušila jsem, že se o ni zajímá tak moc. Nikdy jsem Siriuse takhle koukat neviděla..." zamyslila se, ale když viděla můj výraz, dodala: ,,Ale nemysli si, že se o něj nějak zajímám. Prostě mi to přijde zvláštní."
,,Že by se Siriusík zamiloval do mojí sestry?" uvažovala jsem nahlas. Emma se šibalsky usmála a naznačila, že mám Auru o tomto jevu informovat. Poslechla jsem ji a drkla do své sestry ramenem.
,,Co je?" podívala se nechápavě Aura. Ukázala jsem na Siriuse. Ten měl zasněný pohled a dál koukal na Auru. Dokonce ani nezaregistroval, že se na něj Aura dívá taky.
Ta, když viděla jeho pohled, se na mě podívala ještě víc nechápavě.
,,To tak divně civí na mě?" zeptala se, i když to sama věděla.
,,On divně neciví, Aurinko...on zamilovaně kouká!" vševědoucně jsem se usmála.
,,To určitě. Sirius Black a zamilovanost? Vždyť víš, co se o něm povídá..." namítla. ,,A neříkej mi Aurinko!"
,,Tak se podívej na ten výraz! Ten určitě neříká ,,chci tě dostat do postele a pak tě odkopnout"! To je zamilovaný výraz, Auroro Prentisová!!" unaveně jsem se na ni podívala.
,,Že by se vůbec zajímal o mě, to se mi nezdá." bránila se znovu moje sestra.
,,Vzpomínáš na ten vlak?" zvedla jsem jedno obočí.
Aura si lhostejně nabrala salát na talíř.
,,Abbye, to je obyčejné flirtování. Nic to neznamená. Black flirtuje skoro se všema holkama na téhle škole. Nedivila bych se, kdyby si přitáhl do postele prvačku."
,,Dojde na má slova, Auroro..." napodobila jsem směšně hlas naší pověrčivé pratety Elis a Auře nezbývalo než se rozesmát.,,Otevřete si učebnici na straně 157." řekl profesor Křiklan, jen co vešel do dveří. ,,Lektvar na této straně připravíte a pak zvednete ruku. Rozumíme si?"
Seděla jsem vedle Emmy. Poslušně našla stranu 157 a zvedla se, aby si došla pro přísady. Udělala jsem na ni psí oči a ona přikývla, jakože mi vezme taky. Zůstala jsem tedy sedět. Unaveně jsem přejížděla očima po studentech, kteří se jako na povel zvedali a mířili ke stolkům s přísadami. Mezi nimi byla i má sestra Aura a kamarádka Kate.
Aura s naprostým klidem nabrala hrst přísad a do druhé ruky vzala zkumavky. To samé udělala i Kate a po ní další.
Jediní, kteří vůbec nic nedělali, byli čtyři chlapci, kteří mezi sebou vtipkovali, jakoby tam Křiklan nebyl - Poberti. Jeden z nich - Remus - se právě zvedl, aby došel pro věci potřebné k přípravě lektvaru. Zato Peter Petigrew si odněkud vytáhl balíček s kyselými ještěrkami a pustil se do nich. A James a Sirius - no, ti se ustavičně něčemu chechtali a po očku pozorovali profesora. Připadalo mi to divné, ale přišla Emma s přísadami a já byla nucena začít s přípravou lektvaru.
,,Pane Pottere a pane Blacku! Doporučoval bych vám, abyste začali, jinak strhnu Nebelvíru body!" ozval se Křiklan a přísně pohlédl na dva smějící se kluky.
,,Už jdeme na to, pane profesore!" řekl vesele Sirius a James vybuchl smíchy.
Musela jsem se taky potichu uchechtnout.
Křiklan jen zavrtěl hlavou, pak popošel ke katedře a spokojeně se usadil do křesla. V tu ránu se ozvalo Bum!, křeslo se pod ním propadlo a Křiklan seděl na zemi. Celá třída vybuchla smíchy a otáčela se na Jamese a Siriuse, kteří pyšně pohazovali hlavou a ukazovali na sebe, jakože za tento mistrovský žertík mohou oni. Pár kluků se zvedlo a šlo jsi s nimi plácnout a děvčata ztěží zadržovala smích. Jen Aura měla založené ruce a dívala se na dva Poberty kritickým pohledem - prostě šprtka, jak se patří.
,,N-no tohle!!" křičel zmatený Křiklan a snažil se zvednout ze země. Ujely mu ale nohy a on si znovu kecl na podlahu.
,,Ihned to oznámím řediteli a on s vámi udělá krátký proces!" zuřil a konečně se zvedl. James ani Sirius tomu ale nevěnovali pozornost.
Pár studentů stichlo, ale ostatní (mezi nimi i já) pořád volali Bravo! a uznale se dívali na dva šprýmaře. Já jsem dokonce začala tleskat a brzy se ke mě přidali další. Cítila jsem na sobě Auřin pohled, ale neřešila jsem to a dál tleskala. James si toho všiml a mrkl na mě. Přestože jsem se to snažila zakrýt, malinko jsem zčervenala.Jeeeej!
Dokopala jsem se k tomu dopsat asi pět vět k této části...měla jsem to hotové pár dní, ale stále jsem nevěděla, jak to zakončit...takže jsem to skoro celé překopala :)
Každopádně...nová část na světě, tři dny se radujeme!! :D
Užívejte poslední den prázdnin...zítra jedem do Bradavic!Vaše
Aryls 💫
ČTEŠ
Dvě sestry
FanfictionDvojčata Abbye a Aurora začínají pátý ročník v Bradavicích. Doteď to byly nevýrazné sestry z Nebelvíru, ale když se temperamentní Abbye začne bavit s proslulými Poberty, vše ze změní. Tento školní rok se tím pádem stane nezapomenutelným. (Příběh se...