Hyun denen cocuk beni evime kadar birakmisti. Ona bir tesekkur borcum vardi. Beni kurtarmisti. Belki de o seungri denen kisiden daha iyiydi. Bilemezdim. Sonucta o da onun arkadasiydi. Tam evime girecegim sirada beni durdurdu.
Seunghyun
Ben seungri adina senden özür dilerim. Gercekten bu sefer sınırı aştı.Ben ne diyeceğimi bilemedim evet doğru sınırı aştığı kesindi. Sadece kafamı salladım.
Ben
Senin özür dilemene gerek yok, sen yapmadın netice de. Sadece anlamadığım ben bu okula yeni geldim ve neden benimle sürekli uğraştığı.Seunghyun
O bütün yeni gelen kızlara hep aynısını yapıyor. Ama sen biraz onunla uğraşınca o da iyice sanırım fazla ileriye gitti.Tamam dedikleri doğru olsa bile o seungri denen Velet'ten intikam'ımı alıcaktım. Benle uğraşmak en son yaptığı hata olucak.
Yine de beni kurtardığı için bir kahve için eve çağırdım. Onun bir suçu yoktu. Beni o pisliğin elinden kurtarmıştı. Uzun uzun sohbet ederken ona daha dikkatli bakmaya başlamıştım.
O bakışları her kızı kendine has aşık etme özelliğine sahipti. Gerçekten böyle bir bakış, böyle bir gülümseme. Ben neler düşünüyordum böyle. Saçmalama, düşünme. O seungri'nin arkadaşı tanımıyorsun bile sakın hoşlanma bu çocuktan. İç sesimle sürekli kavga halindeydim. Ama gülümsemesi de öyle neydi, beni bitirdi. Bu adam kesinlikle benim yanında gülmemeliydi. Neyse bunları düşünmemem gerekirdi.
Artık gitme vakti gelmişti ve ben ona bir teşekkür bile daha edememiştim.
Ben
Şey ben herşey için teşekkür ederim. Beni kurtardın, belki kurtarmasaydın düşünmek bile istemiyorum ileriye gidebilirdi. Bu yüzden sana borçluyum. Bu borcumu nasıl öderim bilemiyorum.Bunları utana utana suratına bakamadan söylemiştim. O ise müthiş gülümsemesini yine bana sundu ve önemli olmadığını belki onun için bir Türk yemeği yaparsam borcumu ödemiş olacağını söyledi. Ben de kabul ettim.
Bana neler olduğunu hiç bilmiyorum ama bu karmaşık duyguları hiç mi hiç kimseye hissetmemiştim. Ta ki Seunghyun karşıma çıkana kadar.
Bugünüm de böyle geçmişti. Ama hala aklımda seungri'den nasıl bir intikam alacağım vardı. Ondan öyle bir intikam almalıydım ki bir daha ne benimle ne başka yeni gelen kızlarla uğraşabilsin. Bu konuyu iyice düşünmem gerek bu yüzden bir kaç gün sadece okula odaklanacağım o ise sadece hiçbir şeyden haberi olmadan okulda mal mal dolaşsın. Ama sen daha beni tanımamışsın.
Kendimi ona en iyi biçimde tanıtma vakti geldi de geçiyor bile. İntikamsa intikam....