Evet artık yeni okuluma hazırlanmam gerekiyordu fakat hiç gitmek istemiyordum. Çünkü hiç kimseyi tanımıyordum ve tanımak istemiyordum ama mecburen gitmek zorundaydım. Okul için hazırlandım ve motoruma binip okul yolunu tuttum. Evet motor benim vazgeçilmezimdi ve küçüklüğümden beri hep motorları çok sevmişimdir. Neyse okula gelmiştim artık ve müdürün odasına gidip sınıfımın yerini öğrendim. Koridor boştu herkes derste olmalıydı. Sınıfımı bulunca kapıyı çaldım hoca girin dedi ve sınıfa girdiğim an bütün gözler bana döndü bianda.
HOCA
Sen Türkiye'den gelen yeni kız olmalısın.{Adın}
Evet hocam benim.HOCA
Kendini bize ve arkadaşlarına tanıt istersen.{Adın}
Herkese merhaba ben {Adın} tanıştığıma memnun oldum.
(iç ses- hiçte memnun olmadım)HOCA
Peki kızım şimdi Seungri'nin yanı boş oraya oturabilirsin.{Adın}
Peki hocam.Sırana geçip defter kitabını çıkardın ve önüne dönüp hocayı dinlemeye başladın ama yanında ki Seungri denen çocuk sürekli saçını çekiyordu ve bu senin sinirini bozmaya başlamıştı artık.
{Adın}
Amacın ne be öküz ha saçımı neden sürekli çekiyorsun diye çıkıştın.O ise sadece gülüyordu ve bu seni iyice sinirlendiriyordu.
{Adın}
Sakın benimle uğraşma hödük ben senin o bildiğin kızlardan değilim ben türk kızıyım benimle uğraşırsan bunun iki katını ödersin duydun mu beni.Ve onun önüne tükürürsün. Seungri buna çok şaşırır ilk defa ona böyle davranan bir kıza denk gelmiştir ve kesinlikle bu kızla uğraşma hissi artıyordu.
Ve sonunda teneffüs zili çalmıştır ve sende birilerine sorup kantinin yerini öğrenirsin ve aşağıya inersin. O yanında oturan çocuk bir masa da 4 kişiyle daha oturuyordu ve sen gelince sana bakmaya başladı. İçinden ne salak bir çocuk diye geçirirken(çarpılıcaz burda) hemen yanına gelmiş ve elini omzuna atmıştı.
{Adın}
O elini bir tarafına sokmadan önce bence çek istersen koçum.Bu dediklerini hala takmadığını görünce elini kaptığın gibi çocuğu omzundan yere atarsın ve;
{Adın}
Benimle uğraşma demiştim sana demi ben kolay lokma değilim ya da senin o takıldığın tiki kızlardan değilim. Şimdi bir daha benimle uğraşma velet.deyip kantinden çay alıp geri sırana dönersin. onun o haline arkadaşları gülmekten çocuğa yardım etmeye gelememişlerdi.
Seungri
Ama ben bunun acısını çok fena alırım. ben seungri bana kimse asla bunları yapamaz.Seunghyun
bence bir daha o kızla uğraşma hahaha bu kız seni böcek gibi ezer.Seungri buna sinirlenmişti ve kesinlikle intikam alıcaktı.
Acaba nasıl bir intikam almayı düşünüyordu?
Acaba kıza ne yapacak?
Bunların hepsi pek yakında?